Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 ..jordmor ska sätta på ctg och frågar: Och du är 40+..? Jag svarar...öhh nej jag är 34+2.... Jesus anamma, jada då är det i alla fall bekräftat att jag känner mig som en val och ser väl ut som en också - haha!
miepia30 Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 sto i heisen på sykehuset og en fyr sier, det er ikke mange timene til den ungen der kommer ut? ehhhh, jo håper den holder seg der inne et par mnd til..... Var da 32 uker. Og magemålet langt under normalen. Grrrr.
Pogoled Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 ... jeg må rulle meg over på rett side og deretter rulle meg ut av senga før jeg i det hele tatt kan begynne å vurdere å knipe sammen magemusklene for å komme meg ut av senga... og alt dette skjer med mange intense pustemanøvre! 23 dager til termin - PUH!!!
mornr2 Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 5 åringen i huset ber meg om ikke å spise sukker fordi jeg da kommer til bråke sånn! ;-/ hihi
ballerinaen_ Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Når du peser i soffan i sittestilling.. Og så klart offer deg i tillegg fordi du vet du snart må reise deg :-p
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Min ellers rasjonelle og kjempehyggelige svigermor klarer å lire av seg: "det er godt du har bekkenløsning, for det der ser ut som en stor baby"... Da var jeg vel i uke 25 eller noe... Hun insisterer også på at jeg er DIGER, men jeg ligger akkurat midt på den røde streken og har en god del mindre mage enn da jeg gikk gravid med Veslefrøkna og hun ble 3580g og 53 cm.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 1. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2011 Jag har en till! När jag sätter mig in i passagerarsätet på bilen samtidigt som jag säger UFFF och hela bilen knirkar! Haha... Min sambo skrattar och jag skriker - bilen behöver smöring!!! :0) Konstigt att det inte låter när han sätter sig...haha
Hobbiten Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Tja, det må være når jeg sitter på sengekanten og fjærene går heeelt ned i bunn.....er sikker på at noen fjærer må være røket!!!! Boiiing........og ser ned på de enorme lårene. Da føler jeg meg stoooor som en hval! Fysj...
kine Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 I know....og ekstra ille er det med alt vannet som samler seg i kroppen nå :/ magemålet mitt har ligget godt over streken lenge det...! Jeg er lita da og ungen blir mest sannsynlig over 4kg...så magen er svæær
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 Etter 3uker sommerferie fra barnehagen, og tantene sier: Så svææær du har blitt!!! Nå er det ikke lenge igjen... :s arrhh.....7uker! Eller må rope på mannen når vi ligger på stranda, for jeg kommer meg ikke rundt eller opp pga bekkenlåsning :/ Kunne vel likeså hatt med en mobil krane.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 1. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2011 Eller som förra gången jag var gravid och satt på badestranden och prövade svalka mig, på väg ut i vattnet såg en liten tjej helt förtvivlat på mig och sa till sin mamma: Ska hon bada mamma?? Tänk om hon drunkar!.... haha! Thanx!
mami07 *fødeklar* Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 eller kanskje når man sitter på verandaen å ordner neglene sine og aner fred og ingen fare og plutselig PANG der satt jeg på gulvet!! ja det stemmer setet på stolen knakk i to og jeg fikk høre fra min 4 år gamle datter,MAMMA HVORFOR ØDELA DU STOLEN?!!! daaa føler man seg som en stor fuckings hval! eller kanskje når noen tenåringsjenter går bak deg å ler for så å gå forbi deg i trappa for så å stoppe opp for å late som de skal se på klær,og tydelig ser på deg å fniser,da å føler man seg som en hval..
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 1. august 2011 #13 Skrevet 1. august 2011 ...den automatiske vasken slår seg på når jeg går inn på do!!! Magen er så stor at den visstnok utløser vasken! :-O
sørlandet,79 Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 ..... du endelig tenker på at du skal pynte deg litt nedentil, og faktisk ikke ser en ting, selv om man bruker et speil.... det eneste man ender opp med er et blødende kutt... :-(
jobber med saken har klart det Skrevet 3. august 2011 #15 Skrevet 3. august 2011 Eller har en bestefar som sier... er du sikker på at det ikke er to inni der. Det ser slik ut... da var jeg vel i uke 25 Eller.. Min mann og jeg var ute i båten. Da jeg skulle gå i land måtte han finne en kai som var helt i vater med båten slik at jeg kunne krype i land... hehe... (mest pga bekkenløsning.. men likevel)
smona Skrevet 3. august 2011 #16 Skrevet 3. august 2011 ....du må rygge for å komme inn på badet, for å slippe risikoen med å bli sittende fast mellom veggen og baderomsdøra
zassy☆ Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 En kollega sier: Du bærer jo HELE barnet utenpå du!! En venninne som er litt kortere på vei enn meg sier: Du var myye større enn meg du når du var like langt på vei! Min mage er så liten... ! En annen venninne: Kan egentlig den magen bli større??? (var i uke 30) MEN så sier verdens beste (lyvende??) kommende barnefar og kjæreste: Synes egentlig magen din er liten jeg :-D og da er alle de andre kommentarene lettere å bære, hehe.
mixy Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 ..de fleste du kjenner til stadig spør om jeg ikke skal ha tvillinger, tom min mann som har vært med på flere UL og som i tillegg vet at vi mistet en tvilling helt i starten!!! grrrr .. når man ikke kan klippe egne tånegler. puste pese puste pese... ...når man ikke klarer sette seg på huk for man har lagt på seg/så mye vann bak knærne at det føles ut som det sprenges! (bare 11 dager igjen til termin nå...)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 3. august 2011 zassy☆ : vilken söt man du har då!! ;D Nej tjejer - det är gott vi inte är elefanter och går gravid i 2 år!!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 3. august 2011 #20 Skrevet 3. august 2011 ....du har større mage enn en mamma i barnehagen som har termin i midten av august. Du selv har termin 23 oktober!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå