Anca20 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 vet noen om det er igang da?? jeg er førstegangsfødende så vet igrunn ingenting om dette,slimproppen gikk for 1 uke siden ,og idag kom det rød utflod og har hatt veldig menssmerter i mage og rygg i hele natt og nå er det gått over til sammentrekninger som er vonde men ikke regelmessige enda...hmmm noen som vet?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Var sånn det starta for meg sist, med slimpropp etterfulgt av blodig utflod om morningen og sammentrekninga/rier som og kom etterkvert. Masse lykke til!
Anca20 Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 ååh håper det skjer noe med meg og nå da hehe slimproppen min gikk for en uke siden,og har ikke hvert noe farge i slimet før idag. så håååper det er noe på ferde hihi
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Kryssa fingrane for deg og sender over litt fødestøv )
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Det høres virkelig ut som om du snart har ditt lille gull hos deg:) Masse lykke til nå!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Det er nok tegningsblødning ja, som kommer av at det skjer ting i livmorhalsen. Lykke til!
Anca20 Skrevet 1. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2011 så bra,det var spennende og høre hihi håper de rasker på nå disse vonde kynnerene. de er ganske kraftige til tider og av og til litt svakere igjen,men mensen smerter er det hvertfall helt sikkert at det ligner,au au. må takke dere så masse for at dere tok dere tid til og svare <3 satt jeg kjempe pris på
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Kordan gjekk det?? Spent på om det vart fødsel på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå