Kristin43 Skrevet 1. august 2011 #26 Skrevet 1. august 2011 2 dager igjen:-) Symptomer har kommet og godt i over 4 uker så jeg begynner å lure på om hun i det hele tatt har tengt seg ut....
Bondejenta Skrevet 1. august 2011 #27 Skrevet 1. august 2011 33 dager att! Og går sikkert ei veke over tida og! så ca 40 dagar... Er veldig klar for fødsel, men kan berre ikkje begynne å vente! Gleda oss og veit ikkje kva vi får!
marta c",) Skrevet 1. august 2011 #28 Skrevet 1. august 2011 ja hurra for august!! syns juli har vært sååååå lang ) jeg har 43 dager igjen... termin 13 september ))) lykke til med fødsel )
kine Skrevet 1. august 2011 #30 Skrevet 1. august 2011 39 dager til termin, men i og med at jeg skal ha keisersnitt så blir det noe før. Skal på samtale og få dato til fredag. Blir så spennende Er temmelig tung og full av vann nå altså...
Edelweis Skrevet 1. august 2011 #31 Skrevet 1. august 2011 89 dager igjen jeg.. tiden går så saaaakte for tiden! vil bare at tiden skal fly fremover slik at jeg snart har prinsen her så spennende å vente en gutt for en gangs skyld men, en dag nærmere enn jeg var i går
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. august 2011 #32 Skrevet 1. august 2011 4 dager på overtid... Har visst 2 cm åpning, men med en hard kant rundt, ellers står det bare bra til med meg og babyen. Hadde dritvonde harde kynnere som minnet om rier 2 ganger i natt som varte en times tid hver (altså til sammen, ikke en kynner i en time), men siden det har det vært stille... Kanskje i natt?
thimi86 Skrevet 1. august 2011 #33 Skrevet 1. august 2011 40 dager igjen :-) jubler for august men kommer til å juble mer i september!! Hadde tatt han vel i mot i dag å om han bestemte seg for det, denna varmen i oslo er fryktelig for øyeblikket.. Men kanke klage!! :-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 1. august 2011 #34 Skrevet 1. august 2011 42 dagar! Snart Höggravid! :+) Juli: Thank you and good buy!!!
JellyButt Skrevet 1. august 2011 #35 Skrevet 1. august 2011 28 dager igjen her! Storesøster kom 16 dager før termin og baby her lå langt nede i bekkenet når jeg var på kontroll for 3 uker siden. JM mener jeg kommer til å føde før termin men foreløbig synes jeg bare hun kan holde seg der inne. Nå kommer jo endelig sommeren og jeg har så vidt kommet i gang med alt jeg har lyst å få gjort. Formen er på topp. Fine dager!
-lykken er 3- Skrevet 1. august 2011 #36 Skrevet 1. august 2011 83 dager igjen.... Men er egentlig greit, har enda masse som gjenstår, både innkjøp og oppussing, før lille-gutt kommer!
Lille*Frue* Skrevet 1. august 2011 #37 Skrevet 1. august 2011 84 dager igjen her Syns ikke det er lenge igjen i hele tatt.. For er greit å ha litt tid syns jeg Vi flytter vel løpet av uka tenker jeg, å da er det greit å komme i orden der først.. Og vende eldste til nytt sted Så syns tiden går for fort inni mellom jeg ;p MEEEN, på den annen side, så har jeg jo såååå lyst til å møte lille-gutt ^^,
Knotten & lille persille Skrevet 1. august 2011 #40 Skrevet 1. august 2011 43 dager to go:-) begynte så smått oppussing av barnerom idag og oppdaget at dette kommer til å ta tid, så da tenker jeg de dagene kommer godt med:-)
mon76 Skrevet 1. august 2011 #41 Skrevet 1. august 2011 Har "sjekka inn" på St.Olav i dag og i morgo blir det KS så no er det ikkje lenge igjen. Lykke til til alle andre og :-)
Hobbiten Skrevet 1. august 2011 #42 Skrevet 1. august 2011 Har 58 dager igjen!!! Lenge lenge - men godt det er august
*entil* Skrevet 1. august 2011 #43 Skrevet 1. august 2011 10 dager til menstermin, og 18 dager til ul-termin. Satser på den første i og med at jeg er så sliten og lei. Men snuppa kommer vel når hun er klar uansett =)
oktober prins Skrevet 1. august 2011 #45 Skrevet 1. august 2011 82 dager igjen!! Gleder oss voldsomt til den etterlengta prinsen kommer! Nå må han bare fortsette å vokse seg stor å sterk..<3 Men gjør ingenting om han velger å kommer to-tre uker før tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå