Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Mandag 1 August!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!! Da var august mnd endelig her. Selv om jeg hadde et lite håp om julibarn, så er det godt å vite at terminen nærmer seg. Jeg har 8 dager igjen til termin, og føler på hele kropp og sjel at gutten gjerne kan komme nå :D

Jeg har egentlig liten tro på kjærringråd, men i går måtte jeg gå litt ekstra mange ganger i trappene og vi koste oss litt på kvelden jeg og kjæresten! Men hva man spiser og drikker tror jeg har lite å si, så det styrer jeg unna:)

I dag våknet jeg og var løs i magen, har vært på do to ganger og tømt meg:P unnskyld ordvalget.. Jeg er førstegangs så har lite erfaringer. Men noen som har opplevd dette før fødsel? og evt hvor lenge før? uansett, 8 dager igjen til termin, og gud som jeg gleder meg til lillegull kommer!

ps: overtid vil ikke hjernen min innstille seg på, så det snakker vi ikke om her i hus:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får jeg bli den første til å banne i kjerka og snakke om overtid.... He he!

8. dagen på overtid her. Skulle født for leeeeenge siden!

Er også førstegangs. Og har som deg hatt litt løs mage i perioder. Men det kommer og går litt. Bare pass på å spise mye fiber og drikk vann!

Lykke til! :-)

Skrevet

Jaa, endelig er vi i august!! :)

Eg har 5 daga til ULtermin og 3 daga til menstermin. Meen, storebror kom to dager før termin sist, så har forberedt meg på å gå over sia eg har lest at det er vanlig å gå lenger med nr to :)

Men er jo lov å håpe lillebror vil komme før og ;) Spennande tid no i hvertfall!! :D

Skrevet

6 dager på overtid i dag! Var på overtidskontroll i dag! Var moden og ble strippa! Var ikke vondt, synes jeg! Håper på effekt snarest =)

Skrevet

Jeg og jubler for august måned :)

Har 14 dager igjen til termin, men prinsessen min er hjertlig velkommen når som helst!

Jeg som har gruet meg så voldsomt til å føde, blir nesten glad hver gang jeg kjenner en "ondt" i magen, hehe :)

Skrevet

Jeg har ti dager igjen til termin og jenta kan godt komme. Jeg har lagt klærne klare, ny vogn er kjøpt mm. Kynnerne har sluttet og virker som ingenting skal skje. Har mye vann i kroppen. Er klar for å føde!!

Skrevet

9-11 dager! (ul-/menstermin) og klar som et egg! Sliter i Oslo-varmen!

Skrevet

Ingen!

Termin idag og lillegutt er endelig på vei ned i bekkenet iflg jordmor:)

Ellers ingen tegn på at nærstående fødsel....Nå begynner vel den egentlige tålmodighetsprøven;)

Skrevet

Huff, det plager meg å måtte si at jeg har HELE 23 dager igjen. Jeg er klar som et egg, men ingen symptomer på at noe som helst er i gang...

Skrevet

41 dager igjen her... Lykke til til alle med termin i august =D

Skrevet

4 dager igen <3

Var sikker på at hun skulle komme i natt, men våknet i dag tidlig uten noe som helst forandring. Forandring fryder!

Nå prøver jeg og innstille meg på at jeg kan gå mange lange dager over termin.

Skrevet

54 dager :P men kan jo si at jeg har termin neste mnd nå;)

Skrevet

1 dag til termin:) Tegn til at noe er på gang kommer og går og har gjort i ukevis.. var sikker på julibarn, men da blir det en liten løve:)

Kan ikke forestille meg å gå to uker till!! Har time til overtidskontroll om en uke, men med tanke på igangsetting så e det nok best å komme igang av seg selv. Så lenge lillen har det bra å skal jeg nok holde ut... men hadde vart fint å ha litt krefter igjen till etter fødseln også - når jobben begynner;)

Skrevet

Har 7 dager igjen til termin.. Men som de fleste andre sier her, er han hjertelig velkommen når som helst. Kan godt få lov å komme i dag også, men med ingen tegn hverken til det ene eller andre så blir det nok ikke de.

Hjernen min heller greier ikke helt å stille seg inn på overtid.. så håpe for alldel jeg slipper det :)

Lykke til allesammen :)

Skrevet

71!!dager igjen! Selv om jeg syntest tiden til nå har gått himla fort, kjenner jeg at jeg gleder meg vilt til han kommer nå. Har null energi, er rastløs og gleder meg til å få kroppen tilbake, og å hilse på lillebror :)

Skrevet

25 dager! Og mye som ikke er klart, barnerommet ser per i dag BOMBA ut. Trøster med meg med at det er jo ikke der hun skal bo i starten, så det får gå. Her er det mye kynnere, mye sparking, men INGEN hevelser i kroppen og formen er fin! Hurra!

Skrevet

19 :-) Føles lenge i denne heten..

Skrevet

50 dager igjen :) skulle ønske alt var klart, og at terminen var nå :P

Skrevet

Endelig august!!!!

15 lange dager igjen til ul termin. 11 dager til mens termin! Holder på å belage meg på overtid:S

1dag over med nr1 og 7 dager over med nr 2!

Har vært løs i magen lenge,men tror det kommer av jern tablettene og bringebærblad kapslene...:/ Kan forresten sove døgnet rundt nå:S

Jeg er veldig klar for å føde NÅ!! Begynner og ha det meste klart ! :)

Skrevet

Endelig august!! 10 dager igjen til termin på meg. Håper jeg slipper å gå like lenge over denne gangen med nr 2. Sist ble jeg satt igang 11 dager over termin på UUS. Krysser fingre og tær... :-)

Skrevet

Hei!

8 dager til termin her ogsaa. Har hatt relativt kjipe "menssmerter" de siste 3-4 dagene og lös mage. Men skal ogsaa sies at jeg spiser havregröt til frokost og det setter jo fart paa saker og ting :)

Bor paa Lanzarote og er ikke akkurat plaget med kulde og regn, saa jeg begynner aa bli rimlig lei av aa sitte inne aa svette(orker ikke aa gaa ut).

Jeg er förstegangs og overanalyserer hver minste lille ting og driver meg selv til vannvidd :) Googler alt av födselstegn og hvordan kynnere, rier etc kjennes ut. Kan liksom ikke vente til det kommer av seg selv.

Bebis er hjertlig velkommen naar som helst, selv om mannen synes det er helt greit at han venter til termindatoen, for da er det mindre aa gjöre paa jobben :) Ha ha... Jeg har forklart at han kan bare glemme hva som skjer paa jobben naar bebis er paa vei.

Han er vel like (om ikke ennaa mer) nervös som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...