Gå til innhold

Noen i fra Nordland her? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi må jo starte med treff når vi har kommet litt lengre. Morsomt at alle bor i bodø da^^ Mine jenter er 4 og 2 år, så de kommer tett:) 2 tette + 1 til i 2012: Var tredjemann planlagt? Vi gleder oss veldig, men klart: vi forbereder oss på at det kommer til å bli mye å henge fingrene i ;)

Klart du får henge deg på ms_freia:)

Ørna: var relativt planlagt ja :) trodde aldri d sku gå når vi var på ferie, men spiren satt :) kor stort mellomrom e det på dine? Vi har sjøl 17 mndr mellom våre gull :)

Og hadde jo vært koselig om vi alle kunne møttes når vi er over de "usikre" ukene?

Kor langt e dåkkar andre på vei? Vi e no 5+1 :)

Selvfølgelig får du være med ms_freia !

Vi har nesten 2 år mellom våre:)

Ja, vi må definitivt ha treff når vi kommer litt lengre:)

Jeg er bare 4+3 idag, så går nesten enda å venter på TR. Litt uvirkelig kan man si :)

Annonse

Jeg er også fra Bodø. Testet positivt i går. Litt usikker på termin, da jeg har en veldig rar syklus, men har regnet meg frem til månedsskiftet april/mai 2012,

Har en gutt på 5 1/2 år, så dette er nummer 2. Veldig tidlig enda, så holder det topp hemmelig inntil videre. uvirkelig, men veldig spennende. Håper vi kan få til noen treff etterhvert. Har jo vært lang tradisjon i Bodø med barn i magen treff. Sist jeg var gravid ( 2005) var det ukentlige treff på kafka hver onsdag. Kanskje dette foregår enda?

Hei :)

Ang treff vet jeg ikke om det foregår noe sånt nå da jeg ikke har bodd i byen i mer enn ca et år. Men håper jo, som fler her, at vi skal få til et treff :) For min del trenger det ikke være februar, mars, april treff etc, men at gravide, nybakte mammaer etc får treffes og utveksle erfaringer og bare prate løst om ting ;)

Eller hva tenker dere andre?

Når det kommer til Kafka, kan det nok funke for gravide, men for nybakte mammaer og barnevogn kan det vel kanskje bli litt mer problematisk? Hva med en kopp på SAS når vi kommer så langt? :) Evt Kafka om det bare blir gravide som treffes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...