Gå til innhold

Fedre som røyker hasj

Anbefalte innlegg

hvordan forholde seg til dette som mor? Virker ikke som om svigerfamilien har noen som helst formening om at han IKKE skal få ha barna.... Jeg vil ikke at han skal ha dem før han kan pisse reint.

Jeg blir sett på som "streng"... utrolig slitsomt. Ingen hjelp å få med barna fra sivgers, og kun en i familien min som stiller opp. hadde vært deilig med hjelp av far, men for en hver pris? jeg synes ikke det...

Noen som har noen meninger/erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143441725-fedre-som-r%C3%B8yker-hasj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hasj røyk er ikke en bra ting uansett å ha inni bildet blandet med barn. Den andre tinger er at det er strengt ulovlig i Norge....

Syns du skal være streng om du vil ditt barns beste, Hadde BV vist om dette, så tror jeg det hadde kommet inn i bildet etterhvert...Huff, tenk på dine barns beste, ikke på deres beste:)

Siden han ikke klarer "pisse reint" som du sier regner jeg med at dette er en person som røyker daglig?

Hadde pappaen av og til røyket på en fest hadde jeg sagt høyt og tydelig hva jeg mente om narkotika, men latt han ha barnet.

Hadde pappaen røyket til hverdags hadde jeg ALDRI latt han ha barnet! Man blir påvirket av hasj, det er jo derfor de røyker. Påvirkede foreldre er ikke gode foreldre!

Hadde gått til barnevernet og søkt om besøkshjem før jeg hadde latt en "narkoman" far ta seg av barnet alene.

Kan du ikke sette opp lapper på butikken, annonsere i avisen e.l. om du trenger barnevakt? Finne mange ensomme gamle damer der ute, for ikke å snakke om unge jenter som drømmer om å jobbe med barn.

ser hva du sier, men minsta er ikke akkurat en enkel unge, og jeg ville ikke latt "hvem som helst" passe henne, Og hvis ikke jeg kan slappe av mens haun er bort, så er det heller ikke noe vits for meg å ha fri. Det er ikke fri som er hovedproblemet. det er mer når det kommer til hverdagen, da minsta er mye syk på vinterhalvåret og jeg må ta meg altfor mye fri...

Han har vært av og på røyker i mange år. Holdt seg i lange stunder, men nå vet jeg at han har rota seg litt borti det igjen. Om det er kun innimellom eller daglig, det vet jeg ikke enda... men det jeg vet er at veien fra festrøyking og hverdagsrøykng er veldig kort for denne mannen, dessverre :-/

utrolig trist for barna da han har hatt gode perioder hvor han har hatt dem, men jeg blir så utrolig skuffa og lei meg på deres vegne når jeg må velge å skjerme dem fra ham... :( de er jo forferdelig gla i pappaen sin... ÅÅÅÅHHHRRR!! syns han er en dritt som velger dette... Han VET konsekvensene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...