Gå til innhold

Noen som har opplevd blødning i livmoren i 2.trimester?

Flippa m Frida

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært gjennom 2 SA og 1 Ma i løpet av 15 måneder, er vi nå gravid igjen med termin i begynnelsen av februar. Hadde håpet å endelig få oppleve å gå over i 2.trimester uten bekymring, men dengang ei. Var på ultralyd 12+1 forrige mandag p.g.a lyserosa utflod, og der ble det oppdaget en blødning i livmoren.. Fikk resept på infeksjonshemmende og hadde håpet at dette blodet snart skulle kommet ut!

Det har det ikke, nå er det ikke engang farge i det hele tatt.. Faren er at blodet som har samlet seg kan stenge for næringen til lillebaby. Så etter å ha vært livredd for blod i 11 uker skal jeg nå gå å HÅPE at det kommer! Var igjen på fredag på UL og da kunne det se ut som blodet har koagulert litt og at det ikke fylles på mer, samt at bittelille hadde vokst helt fint og sprellet i vei. Det var ikke så tett liksom det feltet som indikerte en blodansamling. Så det er egentlig bare å krysse fingre - igjen... Noen med erfaringer å dele?

Fortsetter under...

Hei! Trist å høre om alle gangene du har mistet, men gratulerer med ny graviditet!! Håper blodet enten kommer ut eller absorberes.

Har ikke noen erfaringer med noe liknende, men kanskje noen andre her har det? Når skal du på ny kontroll?

Skjønner at det føles merkelig å håpe på blod etter å ha vært livredd for det så lenge... Krysser fingrene for deg! Hold oss oppdatert! :-) Og join gravidtråden om du vil. Jeg er selv 14+2 etter 2 MA, 1 exu og 1 blæremola.

Tusen takk for hyggelig hilsen og velkomst! :)

Får sannsynligvis ny undersøkelse i løpet av denne uka...

Får kanskje tørre å slenge meg på en gravid-tråd, har egentlig holdt meg langt unna til nå, helt paranoid; har tenkt at hvis jeg er aktiv på alt som har med graviditet OG forsåvidt det å miste å gjøre så ville det gå galt... Vanligvis anser jeg meg for ganske frisk i hodet.. ;)

Takk igjen, du virker særs hyggelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...