Ella78 m/ A&M Skrevet 1. august 2011 #1 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg blir tullerusk, klarer ikke å tenke klart lenger når det gjelder vogn.... Jeg har en Emmaljunga Edge Duo som jeg er helt fornøyd med, og som jeg har brukt nå i bagperioden. Nå er vi over på sportsvogndelen, og jeg drømmer om å la denne vogna være barnehagevogn, og heller kjøpe en lettere, mindre trehjuling til handleturer, turer (hovedsaklig på avfalt og grusvei) og noe soving. Mine viktigste kriterier er: - Sittedelen må være vendbar! - Teleskophåndtak eller tilsvarende - Tre hjul (eller fire med forhjul) som er svingbar! - Full sovestilling (selvfølgelig)! Fordel med god solskjerm, lang rygg, god plass til større barn... Hvilken vogn skal jeg velge?!?! (Har jo også et lite håp om å få kjøpt en brukt på Finn....) Takknemlig for tips!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143441543-hva-er-egentlig-den-rette-vogna-for-meg-sportsvogn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tremo Skrevet 1. august 2011 #2 Del Skrevet 1. august 2011 HM...skal du ha sittedelen mot deg, så blir det ikke så mange å velge i mellom om du skal ha tre hjul, tror jeg. Litt flere om du går for to små foran, men min erfaring er at disse ikke er så gode på grus, og iallfall ikke på snø. Hadde en Brio Go, og den var super på mange måter, men personlig syntes jeg (og mannen min) at den var håpløs på snø. Tre hjul: Teutonia s3 ABC design Cobra To små svingbare forhjul: Bugaboo Brio Go Brio Sing Teutonia Cosmo Teutonia Be You Emmaljunga Nitro City Emmaljunga Ozone City Av disse har jeg selv kun hatt Brio Go, Teutonia s3 og ABC Design. Hva som er rett for deg kommer jo ann på hva du skal bruke den til, utover det du allerede har nevnt. Er det mye snø der du bor ville jeg ikke hatt Brio Go, skal du ha den mye i bil synes jeg Teutonia s3 blir stor... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143441543-hva-er-egentlig-den-rette-vogna-for-meg-sportsvogn/#findComment-143442002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå