muffinsdronningen Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 hvor dumt/farlig er det hvis man har drukker noen glass med vin (sommer og ferie) de to første ukene man er gravid? (selvfølgelig fordi man ikke vet at/om man er gravid)
Vårbarnet med to små Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 det skal ikke ha noe å si. Ettersom jeg har hørt, og lest deler du ikke blod med spiren ennå. Bare man ikke fortsetter med det så
muffinsdronningen Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2011 takk for kjapt svar:) TR kom så da trenger jeg ikke bekymre meg for noe alkoholpåvirkning uansett
esperanza84 gravid:) Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Vi prøvde i 15 måneder før spiren satt, så til slutt "ga jeg opp" å håpe at jeg var gravid og nøt eg glass vin til maten uansett. Den måneden jeg ble gravid hadde jeg nok drukket noen glass vin i de ukene jeg ikke visste, men jeg bekymrer meg ikke. En kan ikke sitte livet sitt på vent når eg prøver å bli gravid. Sånt blir en bare gal av! Lykke til videre i prøvingen! Håper spiren sitter snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå