Gå til innhold

Nå er jeg nervøs.....*s*

Anbefalte innlegg

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Sitter på jobb og venter på at jeg skal ha et møte med en av mine to sjefer nå kl 09. Møtet er om noe helt annet, men har tenkt å informere om at jeg er gravid. Er 11+1, så er sikkert på tide uansett, men fy så nervøs jeg er!!!

Problemet er nemlig det at jeg er fast ansatt fra i dag av! Har jobbet i bedriften som innleid siden forrige permisjon, men har nå fått fast stilling. Og er litt redd for at de skal tro at jeg har "lurt" dem, selv om jeg skrev under kontrakten før jeg fant ut at jeg var gravid.

Jaja, det får gå som det går... kryss fingrene for meg jenter;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143441521-n%C3%A5-er-jeg-nerv%C3%B8ss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Tusen takk aloha83 og Snuppeluppa med snuppe + spire!

Haha, er fortsatt fast ansatt gitt..., men de hadde vel ikke så mye valg:) Uansett, det gikk over all forventning. Hun virket veldig glad på mine vegne. Sa også at en graviditet aldri passer bedre på et tidspunkt enn et annet, og at jeg kom til å være der mange år etter permisjonen. Så hun skjønte meg godt.

Til neste uke må jeg informere sjef nr 2 (hun er på ferie til da), men har man gjort det en gang blir man ikke like nervøs neste gang... håper jeg da!

Håper det går bra med alle andre som informerer arbeidsgiver i disse dager og ukene fremover;)

Så flott! :) Sjefen har ganske rett, det passer aldri bedre på et tidspunkt enn et annet.

Det går nok like greit å informere den andre sjefen også vil jeg tro.

Jeg er i mammapermisjon ut året, så jeg skal egentlig bare ha par-tre uker på jobb før neste begynner - men regner med at jeg blir hjemme. Skal ta en telefon til sjefen snart :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...