Gå til innhold

Er det flere her inne med termin 01.01.12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært moro og fulgt hverandre ut svangerskapet og hørt hvordan andre som er like langt har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke samme dagen, men 3 dager før. 29.12.11

Men håper virkelig jeg går en uke over tiden ;)

Skrevet

I følge menstermin skal vi også få en liten en 01.01.12:) Veeeldig spennende dato! Satser på at vi ikke får før termin! Skal på ordinær UL på onsdag, så bare håper ikke terminen flytter seg så mange dager fremover:)

Skrevet

Samme her. Er mensterminen min som sier 01.01.12. Skal på ul på torsdag og er veldig spent på om legen mener det samme som meg da. Håper heller at den blir seinere enn tidligere, selvom jeg er veldig sikker på at "min" termin stemmer.

Skrevet

Mensterminen (eller rettere sagt EL-terminen) min er 1.1., men ble flyttet frem noen dager til 27.12. etter ordinær ultralyd før helga. Så sånn var det!

Gikk 11 dager over sist, så da er det vel ikke helt umulig at det blir noen dager denne gangen også. Men hva skal man si - ungen kommer når den kommer! Er vel bare noen få prosent som føder på termindagen.

Skrevet

Har ikke termin 01.01.12 men har 31.12.11 =) så dagen før :D

Skrevet

Prinsen vår har fått termin 31.12.2011!!

Skrevet

Jeg har fått ultralydtermin 01.01.12. Dette blir spennende :-)

Skrevet

I følge mensterminen er det 01.01.12, men var på ultralyd i går og ny termin er nå 28.12.11. Det er mitt første, kanskje det går over kanskje kommer før. Vi håper at det blir en uke senere :) Det blir en gutt hos oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...