Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Dette kan tydeligvis ta litt tid. Hadde noe rielignende i en times tid i natt før det ga seg. Så nå mellom 6 og 7 hadde jeg det jeg vil tro er rier hvert 8-9 min, først i ca 40 sek og så opp til 1 min 30 sek. Og så ga det seg... Flotte saker. Sovet ca 1,5 time til sammen i natt... Skal på akupunktur og kontroll kl 10 hos en privat jordmor, så må stå opp igjen om en times tid. Først sa jeg til sambo at han skulle bli hjemme, men da det ga seg så tok han med seg Veslefrøkna i bhg og drar på jobb etterpå. Jobber ikke så veldig langt unna, heldigvis, 30 min fra jobb til hjem ca. Og i tillegg burde han jo hente Veslefrøkna i bhg... (vi har svigermor på besøk så hun kan passe jenta, men hun får ikke henta i bhg). Jaja, blir spennende å se hva dagen bringer. Noen andre som har hatt noe action i natt?
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Gud vad spennende:) håper det tar seg opp i løpet av dagen! Trenger du virkelig den akupunkturen tror du..? Visst er det Ahus du skal til, eller husker jeg helt feil? Eneste aktion jeg hatt i natt er dobesøk, drikke"pauser" og hetetokter..
Umulius11 Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Opplevde akkurat det samme i natt selv. Satt med riteller.no og registrerte med 8-10 min mellom "riene" i 1,5 time. Gjorde ikke noe spesielt vondt, i forhold til menssmerter så vet ikke helt hva jeg skal tro... Er førstegangs, så har jo aldri opplevd rier før. Nå kommer de bare en gang i bland. Har ikke termin før om 13 dager, så regner med at det er en falsk alarm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå