Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36 fullgåtte uker idag og det klør i fingrene etter å gjøre alt klart!! Re opp vugga og senga feks. *sukk*

Men det er kanskje litt lenge å sitte enda èn måned med alt ferdig. Noen som er ferdig med alt såpass tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har lyst har du lov :) Hehehe. Kan jo bare skifte på vuggen og sengen en gang til thihi :)

Skrevet

Jeg er 34+3 i dag, og har ganske mye klart etter montering av diverse utstyr =)

Senga er montert og klar (måtte jo se hvordan ble seende ut)

Stellebordet er montert og plassert på badet (Måtte jo se at det var plass)

Vogna står klar med dyne og lammeskinn (Like greit å "lagre" det der jeg skal bruke det)

Er jo veldig greit å ha alt klart om poden bestemmer seg for en tidlig ankomst =)

Skrevet

Hehe, godt å se det er flere enn meg som er litt utålmodig ;)

Begynne å bli klar for å møte gutten, ni måneder har aldri gått så tregt før :))

Skrevet

Er 32 uker og har vasket opp alle de minste klærne denne uken + strøket alt, hehe ;-) Koselig å få ting på plass i kommoden. Klør ikke i fingrene akkurat, men kjenner det er greit å fordele litt fremover nå.

Skrevet

glad jeg gjorde mest mulig tidlig, for med bekkenløsning, uggen form, halsbrann og masse vann i kroppen. blir de gjort null siste mnd for min del.

så nå nyter jeg bare sommeren ;) og de er deilig, ikke en ting jeg må gjøre. annet enn å føde :P

Skrevet

Jeg er 38+4 og jeg har vaska alt av tøy osv, men jeg KAN ikke begynne å ordne no mer! For vi bor i et flytterot akkurat nå. Så du er heldig, du som kan! :) Gjør det, gjør det! :D Jeg veit ikke hvor jeg bor når ungen kommer en gang:p

Skrevet

Tror jeg beg før uke 36 med alt, men hadde endel klær som måtte vaskes som ble med hjem fra ferien.

Er 38 i morgen og nå er alt klart, har bare lagt et laken over senga slik st den ikke skal bli støvet ned.

Jo tidligere du er ute jo mer kan du slappe av på slutten.

Men ta det litt etter litt så du ikke kjeder deg på slutten.

Skrevet

Bare å sette i gang. Jeg er super glad for at jeg begynte med rommet til lillegull tidlig. Satte bare opp kommoden, veggdekoren og litt småtterier da. Sengen har vi ikke fått kjøpt enda og vuggen ordner mamma. Nå har jeg verken energi eller ork til å gjøre noe som helst, så jeg er gald jeg kunne pusle med det i mitt tempo for maaaange uker siden ;)

Skrevet

Er 34 uker. Har ekstremt redebehov for tiden og blir virkelig stressa over å ikke ha alt klart. Men samtidig er jeg så sliten etter jobb at siste rest av energi går til lillegutt på 1 1/2, og når han er lagt er det sofatjeneste på meg. Men har skrevet en liste over alt så må gjøres og jeg spør pappan pent om å krysse av minst en ting om dagen. Så nå er bedside criben montert. Neste på lista er å få stellebordet inn på badet. Så kan jeg puske med å legge frem bleier og sånt i det. Klærne er sortert etter størrelse, men er ikke kommet på plass i kommode, for den er ikke kjøpt ennå. Søskenvogna er kjøpt og betalt men er nettopp sluppet på markedet så den kommer neppe i posten med det første. Så vi får klare oss med storebrors vogn og mei-tai i mellomtiden.

Skrevet

Er i uke 31 og har nesten alt klart. Seng og vugge med sengtøy, vogn med dunpose og syne, stellebord står klart med tingene i en pose ved siden av. Hehe.

Tenkte jeg skulle ha alt klart tidlig, for man vet jo aldri hvilken form man er i de siste ukene. Har jeg allikvel endel energi, skal jeg bruke det på babyklær - shopping (for det er ikke så tungt å bære med meg, hehe)

Skrevet

Bedre å være ferdig i tilfelle sier nå jeg :)

Førstemann kom 3 uker før termin - heldigvis var jeg akkurat ferdig med alt. Neste kommer mest sannsynlig også litt før.

Nå er jeg vel 32+4 og skal gjøre ferdig til uka :) Vaske alle klær, sette klart alt, pakke fødebagen osv. (har tjuvstarta bittelitt da - satt frem stellekommoden, funnet frem alle babyklær, dyner, sengetøy og deler av fødebagen) :)

Like greit å bli ferdig, så kan du slappe av den siste tiden og heller bruke tiden på deg selv, noe som er vel fortjent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...