Gå til innhold

Jeg har gått meg vill i vognverden

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg...? Skal kjøpe vogn til tullemor på 10mnd men blir mer og mer blank jo mer jeg leter.

Jeg har P&T-sport som jeg straks kvitter meg med. En drøm og trille men fryktelig vanskelig rygg"stilling"... kallesja er også vanvittig liten. Jeg har også Maxi Cosi Mura 4 som også er god og trille men som er veldig "åpen " rundt kallesja og litt klønete å pakke sammen.

Kjøpte nettop BabyJogger City Mini double som søsketrille og er veldig fornøyd. Hvis jeg skulle sette finger'n på noe så måtte det være at det ikke er stillbart håndtak og stillbar fothviler... ELSKER kallesjene på denne :)

Sånn! Har noen et tips om noe som kunne falle i smak hos en kresen mor...? Veldig gjerne svingbare lufthjul, god kallesje, stillbart håndtak og stillbar fothviler. Den bør også være enkel å få barnet opp og ned i sovestilling og grei å legge sammen.

Takker for input...

Fortsetter under...

Hva med BabyJogger City Elite? Den har alt du liker ved City Minien, pluss regulerbart fotbrett, regulerbart håndtak. den har 12" skumfyllte hjul (samme kjørekomfort som ved lufthjul, uten risiko for punktering). Kalesjen er som på City Minien, bare med magnetlåser i stedet for borrelås på vinduene, og lufteluker på sidene.

Jeg har selv både City Elite og City mini, elsker dem begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...