Gå til innhold

Andre som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 15 min så er termindatoen kommet. Formen har i dag vært upåklagelig,helt til kl 8 i kveld. Plutselig mageknipe, hard mage( strammer seg),murringer i ryggen og små kvalm. Deretter ble jeg så dårlig i magen og har vært på do to ganger. Nå får jeg da selfølgelig ikke sove,grunnet "mageknipe" og murringer i ryggen. Føler at de ikke står på hele tiden,men føler ikke at det er noe som kommer regelmessig heller. Noen som har opplevd noe lignende før? Er jeg snart igang kanskje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat på den måten har 2 av mine fødsler startet, så fult mulig det skjer noe mer.

Masse lykke til i så fall!

Skrevet

Ligger i sengen å kjenner etter jeg nå altså.. Er tredje gangen magen strammer seg og pustemønsteret mitt endrer seg. 8min imellom..

Ikke vondt eller svært ubehagelig. Det som er mest ubehagelig er når babyen beveger på seg, at jeg får litt vondt.. Tror jeg blir liggende å kjenne etter jeg nå altså.. Er så lei for tiden at jeg skulle ønske babyen bare ville komme..

Skrevet

Kan være starten dette. Ååå så misunnelig jeg blir! Jeg vil ha VONDT, la meg føde hehehe =)

Skrevet

Ja,jeg håper VIRKELIG dette er starten på noe.. Kjenner jeg er klar for å bli ferdig! Har du lenge igjen petrine+spire=<3?

Skrevet

Jeg er også superklar! Nå er det 5 dager til Ul-termin. Har gått med smårier siden natt til onsdag. Ja små og små. Kjenner de godt og de varer fra 30- 60 sek ca. Har vært helt nede i 4 min mellom hver, men så poff, er de stoppet :(( Begynner å bli ganske sliten av å gå sånn her.

Skrevet

Det hørtest veldig slitsomt ut! Håper virkelig at det starter for begge to snart! Jeg er ikke så flink til å ta tiden på disse kynnerne/riene.. Var jeg ikke sist gang heller. Vet liksom ikke helt når jeg skal begynne eller stoppe. Vanskelig dette. Men kommer mellom 6-8min nå tror jeg.

Men blir liksom ikke værre detta. Skal vel sies at jeg kjente ikke begynnelsen forje gang heller. Da var jeg plutselig i aktiv fødsel med 5cm åpning. Vil ikke håpe for mye denne gangen heller.. Blir en stor skuff vist det gir seg..

Skrevet

Jeg bruker rieteller.no

Den er veldig grei. Der får du all oversikten du trenger :) Nei får håpe det ikke gir seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...