<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 min er 6 dager og det hadde vært morro å snakke m andre m babyer på den alderen..føler de fleste babyer er 3mnd+ her på forumet
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Min gutt var 1 mnd i går , litt større enn din men tiden går så utrolig fort og syns ikke det er lenge siden vi dro fra sykehuset
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Min lille prins er 9dager(mandag). Syns allerede han er blitt større!
Gjest Madolyn Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Jaher som det er så ektremt mange forum så burde de faktisk ha egne forum for f eks 0-3 mnd, 3-6 mnd, osv. Det skjer jo så ekstremt mye når de er så små, trådene her er veldig mange, og det er lett å gå glipp av en tråd hvor noen f eks ber om hjelp Og jeg hadde nok lusket inne på alle fire forumene, hehe Grattis med den vesle!! <3
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 1. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2011 ja, det skulle vært flere forum å titte innom. Vi har jo ganske lik alder på babyene, Anjapija
Maia&Mathias <3 Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Jeg har også en helt nyfødt en! Ble født torsdag kveld så hun er 4 dager gammel nå... Litt slitsomme dager, er på sykehuset enda pga lite melk og stor vektnedgang på snuppa men kommer nok ut imorra... Har en gutt som var 2 år i april fra før så derfor jeg bare må nyte disse dagene her så godt jeg kan. Prøver å sove mye, slappe av, få amminga ordentlig i gang og nyte prinsessa.
Kjærlighet <3 Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Lillebror her i huset er 10 dager i dag :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 Det er en Nyfødtdebatt her inne, men den virker ikke særlig aktiv dessverre... : http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/5063 Grattis så mye med nyfødtingene deres forresten, og velkommen inn hit på DIB
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Min er 4 uker:) Tiden går fort, synes jeg! Dagene går med til amming, raping, gulping og ikke minst 700 millioner bæsjebleier! Har en på to og en på snar 5 i tillegg, så vi er ikke arbeidsledige akkurat, men det er veldig kos med tette søsken:)
kreps32 Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Eg fødte for 12 dager sia. Men prinsessa hadde lagt på seg 600g på 10 dager når vi var på kontroll i dag. Så her kjem vi ikkje til å ha en "liten" baby veldig lenge. Men bra d, spiser og sover hele døgnet. Så overgangen for bror 3 1/2 og søster 5 har ikkje vert så stor. Kjøpt eletrisk pumpe....fungerer fint. pumper 1 gang om dagen, så kan far gi et måltid neste dag på flaske. Da har eg frihet til å forlate huset uten baby noen timer, om eg vil da:)
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Jeg har ei tulle som er født 15. juli:)) Hun er rolig, sover godt, spiser flaskemat og trives. Vi har en sønn som er 4 år, og i tillegg har jeg en fra et tidligere forhold. Han er 15 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå