Gå til innhold

Kynnera, nedpress og uggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig her tidligare i kveld. Ekstremt nedpress, kjennes ut som eg må skikkelig bæsje (sorry for detaljane :P) og kynnera som plutselig er tilbake. Vert fri for dei no i over ei veke. Men i kveld er dei altså tilbake. Skjelven i kroppen, nåkke som kan skyldes en kaffi eg drakk tidligare i dag, men syns det er rart eg ikkje reagera før no..

Føla meg heilt merkelig! Kan være nærva for at det skulle skje nåkke, barnevakten har 1 time å kjøre og med en kjapp fødsel sist håpa eg ho rekker fram i tide! :P

Terminen nærma seg jo og det an plutselig skje. Man veit jo aldri! Trur det begynner å gå opp for meg :) En veldig rar følelse :P

Var forresten på båttur i dag, var litt bølger og humping. Kan det være det som har gjort underverker og ting begynner å skje? ;) hihi.. Lov å drømme i hvertfall :P

iiik, spennande tid vi går i møte folkens! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben hehehe :) Har det på akkurat samme måte! I går var jeg kjempedårlig. Kan liksom ikke helt beskrive hvordan, bare kjenner at kroppen ikke funker i det hele tatt :((( Jeg har hatt det sånn i noen uker nå og begynner å bli rimelig sliten av dette.

Nei nå er det ikke lenge igjen og ting kan skje når som helst. Ut kommer de nå før eller siden. Jeg bare satser på før! Håpe det for din del også.

Skrevet

Off, missunna ikkje deg som har gått sånn i fleire veker! Her klaga eg etter en kveld :P Full skjerpings ;) hehehe..

Hehe, håper på før eg og, sjølv om eg har mine tvil ;p

Skrevet

En har da lov å klage litt selv om en bare har hatt det en dag for pyton er det :((

Ja blir du ikke med å føder i natt da??? Thihi :)

Skrevet

Heilt med på den ;) hihi :D

Skrevet

Håper barnevokten er på plass og at du er i gang på sykehuset!!! ;) snart, snart, snart... uansett.

Uggen som bare den jeg også... men kynnerne er som bortblåste. Rart, når man haft dem i flere måneder.

Skrevet

Det stoppa dessverre opp i løpet av natta og eg våkna i ste med stoor skuffelse :P men men, får vel berre være tålmodige og vente :)

Er uansett ikkje lenge igjen!! :D

Ja, kynnerane mine forsvant her for over ei veke sia, plutselig var dei borte vekk. Skjønte ingenting.. Men no er dei tydeligvis tilbake (sterkare og vondare).. Såå, håpa dei kan utvikle seg til rier snart ;)

Syns det kan bli vår tur no, Anna og Petrine! Heia oss :P hihi ;)

Skrevet

Ja heia oss =)

Det er så kjedelig når det stopper opp :( Blir jo sååå motløs av det.

Skrevet

Ja, det er ganske kjedelig! Vi får satse på at det tar seg opp igjen og at i natt blir det vår tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...