....mammatilto... :))) Skrevet 31. juli 2011 #1 Del Skrevet 31. juli 2011 Saken er den at vi kjenner ikke så mange i denne byen vi bor i bortsett i fra noen foreldre i bhg som vi ser hei til ved levering. Ser at flere foreldre treffes og har det koselig i helgene sammen, og vi har vært sammen med disse foreldreparene før men føler ikke at det er helt kjemi der. Så byner den dårlig samvittigheten å komme når jeg ser de andre går sammen og ungene har det gøy og leker på fritiden,mens jenta mi går en del alene. Det hender vi treffes på lekeplasse og vi prater i vei,men jeg får alldri noen sikkelig respons og det gjør meg vondt. Byner og tenker om det har noe med jenta mi og gjøre siden hun trenger litt ekstra oppfølging i fra ppt og er ei vEldig aktiv jente som krever sitt. Men håper ikke at vi blir "aoutsidere" av den grunn! Er sikkert jeg som bekymrer meg unødvendig - skulle bare ønske jenta mi hadde noen og leke med for hun elsker og leke med andre barn. Hun blir jo 4år til høsten og byner å blir stor jente:) Jaja - jeg måtte bare få det jeg hadde på hjerte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143441231-har-d%C3%A5rlig-samvittighet-overf%C3%A5r-snuppa-mi-men-er-ikke-sikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-skal-gj%C3%B8re-dette-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tryde Skrevet 1. august 2011 #2 Del Skrevet 1. august 2011 Du bekymerer deg sikkert uten grunn, men skulle det vedvare så snakk med barnehagen finn ut hvem hun leker med. prøv og ta kontakt på lekeplassen. Gå turer rundt i nærmiljøet der barna bor da treffer dere vennene til jenta di. så kommer du i prat med foreldre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143441231-har-d%C3%A5rlig-samvittighet-overf%C3%A5r-snuppa-mi-men-er-ikke-sikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-skal-gj%C3%B8re-dette-her/#findComment-143441473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå