Gå til innhold

Føler jeg sliter med å puste innimellom!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ande som har det slik?? Føler baben presser mot lungene eller noe...men den kan vel ikke være så stor enda...? Er i uke 32 nå...

Er mye svimmel i tilegg....har vært igjennom et svangerskap før men kan ikke huske slike plager....blæ...skal alltid være noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 i morgen og har hatt noen uker med mye press slik at jeg må sette meg litt opp og bakover. Trodde ene dagen at jeg måtte legge meg istabilt sideleie for det var veldig tungt.

Sliter sinnsykt med halsbrann og har gulpen sittende i halsen. Kunne ønske jeg bare kunne få det opp, men nei.

Vet ikke så mange råd selv gitt, men slitsomt og ekkelt er det.

Skrevet

Urgh...kjenner igjen det med gulpen i halsen...vemmelig! off ja...skikkelig ekkelt å føle man ikke får nok oksygen! Må liksom trekke ekstra godt ned enkelte ganger for å føle det løsner!

Skrevet

Jeg har det også sånn. Må av og til rette opp overkroppen for å puste inn masse luft fordi jeg føler jeg får inn så lite av gangen liksom.. Jeg er i uke 35 og begynte å føle meg ekstrem tungpusten for 2 uker siden.

Skrevet

Sånn har jeg det også og er bare i uke 29... Magen er ikke så voldsomt stor,men jeg føler virkelig at jeg ikke får puste ordentlig. En veldig klaustrofobisk følelse! I tillegg får jeg hjertebank og er svimmel. Vet ikke om det er pga pusten eller hva...

Vi får håpe tiden frem til mål går fort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...