Gå til innhold

Min aller beste gjerrigknarkhistorie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos ei jente som var noen år eldre enn meg da jeg var ca 5-6 år gammel, vi var ute å lekte så ble jeg tørst så spurte denne jenta om jeg kunne få vann, hun sprang inn og moren kom ut med vann. Jeg drakk halve glasset så mistet jeg glasset i bakken, så vannet rant ut. tok opp glasset og spurte om å få mer, men nei, siden jeg hadde sløset med vannet og i tillegg NESTEN knust glasset kunne jeg bare gå hjem å drikke vann!!!

Feiret påske hos min X kjæreste og hannes familie ett år. søsteren og svogeren hans fra utlandet var også på besøk.

Da vi sto opp på påskemorgene såg vi på film, så kom svigermor å sa ifra at nå kunne alle gå å lete etter påske egget sitt (ja, uansett alder).. Vi lette å fant alle men ikke noe til meg, så kommer svigermor å sier at hun hadde "glemt" å ordne til meg. (kjæresten til søsteren hans fikk) De andre gikk å satt seg for å fortsette å se filmen og gomle på godteriet som var oppi... så kommer svigermor med en liten kindersjokolade, som hun plukker opp fra en pose hvor jeg ser at det ligger ett egg med MITT navn på og masse godteri!

Var hos ei "venninne" da jeg va 15 år, hun var alene hjemme og hadde spurt om jeg kunne komme å åvernatte... Da jeg kom dit spurte hun om jeg ville ha taco, ja takk svarte jeg... Men da må jeg ha litt penger hos deg, for mamma har kjøpt maten til MEG så da må jeg nesten gi henne litt siden du også spiser av den!!! Det var taco til sikker 4 pers!

Skrevet

07:53: Synd dette ikke er fb, for da hadde jeg trykket "like", beste historien jeg har hørt på lenge! :)

Skrevet

ei venninne som alltid forlanger penger om hun setter noe på bordet når vi kommer til henne.

En gang handlet hun inn 4 1,5 litere med brus og en halv pose med smågodt. 2 av flaskene satte hun inni et skap på kjøkkenet for de var til henne og samboeren og helte halvparten av smågodet opp i en skål, resten gjemte hun på kjøkkenet.

Så rett før vi 3 venninnene skulle gå dra hun frem kvitteringen og regner ut hva 4 brus og smågodet koster oss.. Vi måtte betale den nette sum av 31,50 hver;0)

Og da betalte vi også for de brusene som bare var til henne og mannen..he,he!!!!

Men det som er så rart er at det ikke er så viktig når det er oss en av oss andre. En gang hadde jeg invitert jentegjengen på taco og kos. Men det kunne ikke falt meg inn og forlangt penger for dette. Da en av de andre spurte hvor mye de skulle betale bare for og se hva gjerigvenninna vår sa.. så sa jeg; " nei det er ikke nødvendig for jeg innviterte dere" da presterte den gjerrige venninna vår og si; "ja for det går jo opp i opp, neste gang så er det jo hos en av oss andre".

Skrevet

07.53

seriøst? så mye jobb og penger for noe hun hadde skyld for i utgangspunktet ? hahaha , jeg dauer !

Skrevet

For endel år siden fikk man kjøpt tabletter til røykeslutt på apoteket for samme pris som en 20 pakning på verdens røykfrie dag. De koster ca 1000kr til vanlig.

Jeg skaffet meg resepter og kjøpte en pakke til meg og en til samboeren.Vi delte den ene pakken og sluttet å røyke på den,så vi hadde 1 pakke til overs.

Så var det en venninnne som ønsket å slutte å røyke.Hun fikk kjøpe den ekstra pakken vår for det vi gav (70 kr).Hun tok ett par tabletter,og valgte å slutte på de og heller røyke.

Året etter hadde jeg begynt å røyke igjen,og ønsket på ny å slutte.Jeg visste min venninne fortsatt hadde disse tablettene i skapet,og jeg spurte om å få kjøpt dem tilbake.

Jada,klart jeg kunne det.For 200kr takk. Altså,hun tjente 130kr på meg.

Både grisk og frekk haha.Vi er ikke venninner mer,nå er vi bare bekjente.

• 2 uker senere...
Skrevet

For noen år siden var vi en jentegjeng som holdt utdrikningslag for ei venninne.

Forlovereren holdt regnskap over utgiftene vi hadde og krevde inn penger i etterkant. Hun er kjent for å være særdeles gjerrig og det var ingen overraskelse når hun tok med brusglasset vi hadde drukket hos henne da vi planla laget etc., men når hun også tok med batteriene hun hadde kjøpt til sin egen cd spiller som vi brukte litt på festen - da måtte jeg le..Herregud det finnes da grenser for gjerrighet :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...