Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal klare jobben min fremover.......hjelp??

Anbefalte innlegg

Uff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg jobber i bhg og har fysikalske treninger med to små barn på 2 og 1 år. I tillegg begynner tilvenningen i morgen med nye barn (jeg skal ikke ha noen av dem) og da må jeg klare meg selv iforhold til løft og div med disse jentene. Jeg har alt ansvar for dem og deres opplæring i bhg.

Problemet mitt er at jeg har bl og selv om vi har hatt 3 uker ferie og jeg har slappa av mye og ikke trigga denne bl i det hele tatt er det dager der jeg ikke fungerer i det hele tatt. Fysio sier jeg ikke skal løfte! (lett å si) Jeg er i uke 21+4

Slik jeg ser det vil jeg sannsynligvis ikke kunne utføre jobben min like bra som jeg kunne før bl ble virkelig ille (rundt 3 uker før ferien) og det betyr jo at enten må arb.giver tilrettelegge arb.oppgavene mine, eller jeg må sykmelde meg delvis... Jeg kan jo gjøre alt som ikke innebærer løft og de tyngste fysikalske treningene, men kan jeg virkelig be de andre gjøre dette for meg????

Hvordan ville dere løst dette problemet???

Skal sies at jeg ikke har samvittighet til noe sykmelding såpass tidlig, samtidig som jeg er redd jeg skal presse meg selv for mye........!!!!

Fortsetter under...

Heisann!

Er i akkuratt samme båt som deg. (venter også 3.gutt :P)

Er 21 uker på vei og jobber i barnehage, med de minste barna. Er Ped.leder og føler jo et visst ansvar også.

Jeg fikk bekkenløsning med nr.2, og kjenner allerede at det er på vei nå med sistemann. Får skikkelig dårlig samvittighet hvis jeg blir sykemeldt, men også å la de andre ta mye av det tyngre arbeidet på avdelingen. Men vi må bare gjøre det slik, hvis de skal beholde meg lengst mulig.

Jeg har bestemt meg for å prøve så godt jeg kan nå etter ferien, og hvis det ikke går, må jeg bare hive inn håndkleet. Desverre.

Og siden dette også er siste barn og jeg vil ikke ha bekkenproblemer etterpå, så må jeg nok begynne å slakke ned tempoet.

Vil ikke ha problemer resten av livet pga at jeg skulle være "snill" og ikke sykemelde meg.

Nå er det også slik at jeg har skoliose i ryggen og skeivt bekken fra før, så det hjelper lite på :P

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...