Gå til innhold

Äntligen har solen gått ner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud för en varm dag - har hållt mig inne hela dagen. Blir galen av denna värmen.

Firade med 2st lollypop is :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe nok en gang enig med deg jeg :) vanligvis så er jeg kjempe glad i sol og varmen men sorry ikke nå....jeg smelter bort snart,og som om ikke det er varmt nok på dagen så er det nesten 20 grader på natta å. gleder meg til høsten jeg hehe :P

faktisk så er mr. freeze isen eller saftposer er det vel kjempe gode også ;)

Skrevet

Har aldrig förr längtat så efter kalla höst dagar, stearinljus inne och man kan ta sig ett glas rött!!!! ;0)

Men vi får nöja oss med saft is så länge! hihi!

Verkar som att det blir en något svalare natt inatt - tack och lov! Var nog uppe 100ggr inatt. Hormonell och pottesur för att jag inte fick sova. Kramper i bena mm mm... är nog en fryd att leva ihop med mig om dagen!! haha!

Skrevet

Ja det er altfor varmt!! Jeg renner vekk. Kan ikke være ute, da blir jeg rett og slett dårlig :( Bare denne babyen kan komme ut nå så kanskje vi kan nyte noen fine varme dager utover høsten :)

Skrevet

hahaha ja takk gud for saftisen :D her virker det ikke som om det skal bli noe kaldere i det hele tatt i natt,så på gradestokken nå og den viser 19,9!!!!!!! jeg tror nok samboeren min rømmer hver anledning han får stakkars jeg klager og syter mye nå om dagen,men hei seriøst det er ikke min feil at det er så forbanna varmt og jeg har bekkenløsninga og masse kynnere/maserier og i tillegg ser ut som (eller føler meg ihvertfall) som en flodehest,men men hardt liv hehe :P

Skrevet

Signerer denne! Men, flere jeg kjenner sier det har blitt nesten ennå varmere etter fødselen, når de ammer... hehe :) Men man slipper den store magen da!

Skrevet

Ja ja ja då kan vi SOVA på magen! Och ta ett glas vit vin på kvällen! Är det bara mig som är alkotörst..? (kanske lite pinsamt men sån är det..) :)

Skrevet

vil ikke klage asså, synes det er kjempe deilig med sol og varme, selv med stor mage. Mangler D vitamin så jeg utnytter sola. Gleder meg ikke til kulden ihvertfall. Håper denn varmen fortsetter sånn. sory jenter :)

Skrevet

semseme: Heldiggris!! :) Jag är vanligvis väldigt väldigt glad i sommren och får massa energi. Men nu är det verkligen motsatt. Blir helt deppig av att vara slapp och inte orka göra ett skit... Så njut du som kan! :0)

Skrevet

Ååå ja tenk å kunne sove på magen!!! *drømmer* Det er nok det jeg gleder meg aller mest til.

Her går det mye i pistasje is :) Den demper halsbrann og kjøler en heit kropp hehehe =)

Skrevet

ooofff jaaa det skal bli deilig å kunne sove på magen igjen :D og faktisk kunne snu seg i senga uten å våkne fordi man må løfte hele kroppen for å få det til hehe

mmm pistasjeis er godt da,spesielt med litt peanutter og nonstop på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...