Gå til innhold

Nei, skal vi rett og slett bare føde i natt da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellois, så spennende:) og så flott hvis knøttet bestemt seg for å komme på eget initiativ - lykke til videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her fortsatt i alle fall. Har noen litt småharde, småvonde kynnere nå, men har egentlig hatt det av og på i dag uten at det har skjedd noe.

Kommer fortsatt endel slim, men ikke noe blod og ikke noe som i dag tidlig.

Jada... :)

Skrevet

Godt at det skjer noe for NOEN da hvertfall!. Masse lykke til til dere!

Her skjer det fortsatt like lite. Ingen kynnere, ikke noe tegn til fødsel.

Men natten er da enda ung, jenter!

Håper å møte flere av dere på Riksen i morgen;-)

Skrevet

Nå har jeg haft skikkelig vonde kynnere noen timer, måtte ta paracet tilslutt (etter råd fra jm, da hun sier at det bare er modning) men kjenner de fortsatt:) håper det skjer noe! Har jo termin idag jo... He, he, som om det har noe å si.

Skrevet

Å heldige du!! Håper det bare blir mer og mer. Kanskje dette er natten for deg. Her er det desverre ikke noe forrandring :( Er av og på. Skal til legen i morgen å lurer på om jeg skal få han til å sjekke meg...

Skrevet

Har hatt vonde kynnere som er fortalt at er modningsrier siden sankthans, var moden i uke 36, har termin i dag og det har ikke skjedd noe mer..skal til kontroll på Ahus nå og håper jo at jeg blir kontrollert og sjekket for åpning...at det er åpning og at jeg kan føde snart...skikkelig lei kjenner jeg..

Skrevet

Modning er da noe. her skjer det ikke noe som helst.

Fortsatt bare vondt bekken, som sprer seg til resten av kroppen.

Skal til legen i morgen jeg da og SKAL krangle meg til overtidstime allede mandag. Ellers vet jeg de ofte venter til 7-9 dager over.

Spennende å høre hvordan det har gått med dere andre hos legen i dag!

Håper dere er super-modne og føder hvert øyeblikk:-)

Skrevet

Det er lov å krangle litt...Desverre har ingenting skjedd, men jeg skal begynner med igangsettelse i morgen med kateter:-) Så da er jeg ihverfall i gang...

Skrevet

Ja Dollypopp, gjør det! For da får du time 10.30 som jeg:) det er den eneste tiden de har og da skal man visst møte opp og vente på tur.. da må vi jo bare finne hverandre i ventrommet.. De to som ser mest drittlei ut, det er vi!! :)

Skrevet

Hva betyr det Kristin, hva gjør de da?

Skrevet

Har ikke gjort dette før, men slik jeg har forstått det skal de sette inn et kateter som skal modne meg og forhåpentlig sette i gang rier. Kateteret skal maks sitte i 36 timer, det kan detet ut før med eller uten virkning - jeg håper jo på virkning. Dersom dette ikke virker er modningspiller neste stepp. Man kan visstnok få maks 8 piller og noen trenger 1 pille før fødsel er skikkelig i gang, mens andre trenger 5 piller.

Etter dette tror jeg drypp er det neste, men er litt usikker. Håper kateteret setter meg i gang så jeg slipper piller, evt. drypp.

Det jeg vet er at jeg blir behandlet helt til fødsel er skikkelig i gang og at babyen er ute.....

Lykke til alle dere andre også...håper alle føder i nærliggende fremtid:-)

Skrevet

Alle jeg kjenner som har blitt satt igang med ballong-kateter har fått et par tbl etterpå. Er vel vist man er lite moden at de starter med dette kateteret og da holder det sjelden med bare dette. Men er sikkert litt individuelt også.

Ønsker deg hvertfall masse, masse lykke til!!!!

I morgen er jeg også ved termin og har nå begynt å tvile på om denne babyen har tenkt til å finne veien ut på egenhånd. Ender vel med at jeg blir satt igang 12-13 dager over tenker jeg...:-/

Er fryktelig spent på når jeg får overtidstime. Legen bestiller vel det mens jeg er der?? Er ikke sånn at hun kan finne på å ringe meg tilbake over helgen? DET godtar jeg ikke altså. Orker ikke gå mye lenger nå...!

Skal til en ferie-lege i morgen som jeg ikke kjenner, håper hun er full av sympati og hjelper meg å syte litt til Riksen.

Ellers synes jeg det har vært veldig lite fremgang på disse nattfødslene. Begynner å bli noen dager siden vi skulle føde nå..

Men veldig glad for at du venter på meg, Anna. Så ender vi nok opp på samme rom tenker jeg:-)

Skrevet

Ja nei det ble dårlig med de fødslene gitt :(((

Håper du blir sendt videre og slipper nye time sånn som jeg fikk :(( Hjelpes meg for ett nedsig. Ble rett og slett motløs!

Skrevet

Blir ikke sendt videre i morgen:-(

De vil nok ikke gi meg time før torsdag eller fredag, men det blir ikke uten kamp...

Skjønner at det er best for kroppen å vente til den er klar, men bekkenet var klart for flere uker siden, så nå er det ikke mye mer å gå på her. Skal jo faktisk ha litt krefter igjen til å få ungen ut også...

Petrine: Kjipt at du ikke fikk time før 12., men satser på at du føder lenge før det!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Håper jo for deres del at dere nå har født og ingen innlegg de siste 9 dagene tyder jo på det. Hadde det som dere sist. Ble til slutt igangsatt 12 dager over termin. I etterpåklokskapen skulle jeg ønske jeg hadde sluppet igangsettelse. Det tok så lang tid før kroppen var klar og det ble svært slitsomt og smertefult. Endte faktisk opp med keisersnitt etter 29 timer. Er jo ikke sikkert det hadde gått noe bedre uten igangsettelse, men denne gangen håper jeg virkelig kroppen ordner opp selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...