Gå til innhold

Nei, skal vi rett og slett bare føde i natt da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er med?

Jeg er så mektig lei at jeg ikke får sagt det nok ganger. Jaja, syt og klag...

Med 4 dager til termin kan det jo være leeeenge igjen enda, men det klarer ikke hjernen min å forstå. Nå har vi hatt 25-30 grader her de siste 3 dagene og det er rett og slett for varmt. Tapper oss stakkars høygravide for krefer før fødselen...aargghh...

Nei, satser på at det starter i natt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg kan godt være med på å føde i natt da jeg er 38 fullgåtte idag, og det jo regnes som til termin ;) Men i morgen skal de to søte, små jeg allerede har, i barnehagen, etter 6 uker med ferie, så da tenkte jeg egentlig at jeg venter et par dager så jeg får ligge på sopfaen noen arbeidsdager ;) Det blir deilig det!! :) Men klart, skal ikke stoppe fødselen om den starter i natt ;)

Lykke til Dollypop :)

Skrevet

Er med,jeg!Hadde vært fint å føde på termin:))

Tvitvi!:)

Skrevet

Herregud jag är 34+1 och är såååå klar...kan tänka mig er som har gått så länge är ännu mer klara! (Eller kan egentligen inte det för det känns som att jag räkna minuter :0))

Lite tidigt för mig att få ut pjokken men kunde ju drömma om det inatt i alla fall! :)

Lycka till !! :D

Skrevet

JAAAAAA jeg er med!!!

Har gått med smårier (noen litt sterkere, andre svakere) siden natt til onsdag. Er sååååå lei nå. 6 dager til ul-termin så babyen er ferdig den :)

Skrevet

He he! Ja, hvis det er så lett, så! ;-)

Er 7 (snart 8) dager på overtid her, så klar som et egg! Ikke så greit med all varmen, men fikk badet i fjorden i dag. Deilig! Og sååååå deilig å være fullstendig vektløs en bitteliten stund! Ble "kvitt alle kiloene" for et stakket stund. Men såååå tungt å gå på land igjen etterpå, når kiloene "kom på" igjen.... Off! :-/

Ja, ja. Bare noen dager igjen her, max. Blir vel satt igang tirsdag/onsdag, hvis det ikke skjer noe før.

Tvi, tvi til alle! Enten det blir i natt eller en annen natt... :-)

Skrevet

Jeg er med selvfølgelig!!!!! Vi sees på Riksen i natt da, Dollypopp!!;)

Ellois, det hørtes heeeeelt fantastisk ut å svømme og være vektløs en stund.. med 30 kilo ekstra på kroppen så er det noe jeg drømmer om dagligen. Idag satt jeg og fantiserte om å bli kvitt i hvertfall 5-6 kilo ved fødsel. :) tør ikke å drømme om mer...

Skrevet

Jeg er med! Er 3, snart 4 dager på overtid her og er klar! Har time til modningsaku i morgen tidlig kl 10.

Har hatt endel kynnere, men det har jeg hatt av og på uansett. Men er litt mer nedpress nå de siste timene enn ellers. Bortsett fra det er det ingen ting...

Gjest Gurimamma
Skrevet

Lykke til jenter!

Skulle ønske jeg kunne melde meg på fødsel i natt jeg også, men med ni uker igjen så må nok det vente litt til.

Faktisk håper jeg at sommeren kan roe seg noen grader fremover, så vi som trulter rundt nå slipper å krepere i varmen.

Uansett, tvitvi :)

Skrevet

Her er jeg 22 kg i pluss, så JA det var deilig å være vektløs littegrann! :-)

Har gitt opp å bade fra svaberg, bryggekanter og annet. Helt umulig! :-S Kommer verken opp eller ned. Men fant en strand i dag som var langgrunn, hvor jeg kunne vasse uti så langt jeg ville. Ble dårlig med svømming, magen ville liksom ikke være helt med på det, men deilig bare å komme seg under og ligge og duppe!

Her fantaserer jeg om å bli kvitt rundt 8-9 kg ved fødsel. Synes du kan tillate deg å fantasere om minst det samme du også, Anna75! :-)

Skrevet

"Gleder" men, Anna;-)

Vi må jo sørge for at nattevaktene på Riksen ikke sitter uten arbeid. Sant?

Må ærlig innrømme at det ser dårlig ut for min del altså. Eneste som skjer her er en kynner i ny og ne, ikke vonde engang...

Men håper å se få av dere her i morgen;-)

Vi burde vel slippe til de som er over termin først, men nå er jeg nesten ikke så snill lenger. Har ei venninne som er 6 dager over og har lovet å vente. Bare i sympati. Men venter ikke me lenger nå altså...hehe.

Lykke til med fødsel i natt, jenter:-)!

Skrevet

Jeg venter ikke på noen!! Nå har alle mine venninner og min bror fått sine barn og alle fikk før tiden. Fra 4 dager til 3 uker før. Så nå er det min tur *punktum* Hehehehe :)

Ja lykke til med fødsel alle sammen :)

Skrevet

Føler med deg Petrine - din tur nå!!

Skrevet

Takk *Anna75* fødeklar:)

Skrevet

og MIN tur ;) "alle" jeg kjenner som har termin i disse dager har født allerede, så nå føler jeg i alle fall ikke at jeg sniker i noens kø, 4 dager over termin...

Skrevet

Jeg er med!!! Klar som et egg til å få tilbake kroppen min igjen!

Tenk å kunne ligge på magen igjen da..... *drømme.......*

:)

Skrevet

Det komemr til å bli skikkelig hektisk på fødeavd rundt omkring i natt forstår jeg hehehe. Heia alle sammen!!!!

Lurer på om dollyd. alt har reist inn.... Hehehe :)

Skrevet

Neida, hun er her fortsatt:-(

Ikke så mye som en kynner engang....

Men det kan vel starte veldig plutselig også.

Blir hvertfall ikke Juli-barn på oss nå.

Storesøster har bursdag 10. aug, så håper å ikke komme alt for nærme.

Skrevet

Åå der var du hehehe :)

Her er det smårier hele veien, men det har jeg hatt i så mange dager nå at jeg har ikke noe stor tro på at det blir noe mer... Blæææ

Jaja kanskje det skal bli enda ett barn født den 1. i mnd..?? Jeg har 2 fra før. Håper og krysser fingrene.

Skrevet

Er alle reist inn på føden nå????

Jaja får bare gå å legge meg jeg da. Sitter nok her med stor mage i morgen også tenker jeg.

Lykke til alle sammen :o)

Skrevet

Jeg er her fortsatt! Kynnere som vanlig, men ikke noe mer. Skal gå og legge meg jeg og, og håpe at kroppen slapper av nok til å utløse de riktige hormonene :) Og hvis ikke, at modningsakupunkturen i morgen setter ting i gang!

Lykke til alle sammen, håper noen av oss ikke er her i morgen, men på føden!

Skrevet

Japp, jeg har reist! Neida, ikke i nærheten en gang... var en liten tur der tidligere idag, men det teller jo ikke. Satt for å registrere hjerte og bevegelse en stund da jeg ikke hadde kjent noe fra lillegutt på hele formiddagen... det var skummelt, men alt gikk fint:)

Snakkes i morgen da, jenter;) ska prøve å sove litt nå.

Lurer forresten på hvordan det går for "venter på løveunge" som skulle bli satt igang idag...? Spennende.. :)

Natta!

Skrevet

Nei der stod jeg opp igjen. Halsbrann og urolige ben. Orker ikke ligge å vei meg mer :(

Ja kanskje en som ligger å koser med babyen sin nå... Blir spennende å høre...

Skrevet

Ja, noe er på gang hos meg, men fryktelig usikker på hva. Mellom kl 2 og 3 hadde jeg noen ufattelig vonde kynnere, som jeg nesten lurte på var rier altså, men da jeg sto opp kl 3, så forsvant de selvfølgelig. Fikk sove litt fram til kl 5, da kom det en kynner/rie til, men så kom det ikke fler. Kan hende det bare er kynnere, men de var i alle fall såpass mye vonderer enn de kynnerne jeg har hatt før at de er på grensen til rier.

Og fy faen altså, da jeg lå der og pusta meg gjennom de så begynte jeg å grue meg til smertene, iiiiiiiii!

Nå måtte jeg stå opp for var så sulten, og sambo snorker så det er umulig å sove, så tenkte jeg like gjerne kunne spise litt og vente til han snart skal stå opp og ta Veslefrøkna i barnehagen.

Jupp, jeg tror nok noe er på gang hos meg, men virker som det kan ta sin tid før det virkelig tar seg opp. Får satse på at akupunkturen hjelper, om jeg kommer meg til den timen da, er 15 min å kjøre...

Skrevet

Mi lille snelle må pent vente litt til da det er 10 uker igjen ;) men lykke til til dere andre som har termin i disse dager :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...