Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?? Er så frustert over...

Anbefalte innlegg

samboeren min...

han er så sta og har så mange rare ideer..

foreks, så elsker han å shoppe ting til huset, han er SVÆRT rastløs og det virker som om han synes det er kjekkere å klippe plenen enn å legge barna foreks...(selv om han er veldig flink med barna, har må jo det, vi deler på alt), men føler liksom ikke gnisten hans er der på noen måte....

Han er veldig tung, prater ikke om følelser..men inderst inne vet jeg at han har svært dårlig selvtillt.

Problemmet mitt er at han nesten ikke har venner!!

Og jeg tror det er derfor han er så rastløs, kjører tur overalt, snekrer og styrer på i huset,hagen osv osv...

Mannen er jo 32år gammel, og han er jo helt normal så hvorfor har han ingen venner????

han har en god jobb, jobber med andre mennesker og tjener meget godt, men av en eller annen grunn så treffer han ikke kollegaene privat, er vel 2 stk som bor i samme by her iallefall..

jeg er så drittlei nå...føler han har så lite å gjøre på fritiden sin at alt han gjør er å sitte på dataen, tv, eller å snekre og rive ned huset....

jeg er selv deprimert for tiden. mye som står på og jeg orker såvidt ikke ha samboeren min her hjemme..for jeg blir gal av han!!

han er også sta og alt skal gjøres på hans måte, men det værste er at han selv tror eller prøver å skjule at han er lei seg eller andre ting..han er tung og prater aldri!!

det irriterer meg..han er 32år gammel.

har til og med sagt til han at jeg synes han er en dårlig far som ikke kan prate om følelser til barna sine, han er veldig enkel..leser en bok for dem så godnatt...prater ikke særlig til dem eller noe slikt!!

huff, heldige alle dere som har samboere som har ett eget liv med venner, og som kan prate om andre ting enn jobb,vær og reisemål!!!!

Vi flyttet til denne byen (min hjem by) for 7år siden, hans foreldre og familie bor ca 3 timer unna i en annen stor by..

vet jo at han har noen venner der, men hvorfor klarer han ikke få noen venner her??

Fortsetter under...

Jepp, det tenker jeg også...men hva skal jeg gjøre med det??

Jeg kan forsikre deg om at han IKKE hadde godt på lykkepiller eller godt til en psykolog uansett om det hadde vært krig!!

Han ser litt "ned" på de som trenger psykolog...eller har forstår ikke hvorfor mennesker trenger hjelp av og til..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...