Mamma i lykkerus Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 1. Det burde finnes en mulighet til å finne igjen de trådene man har kommertert på, og få beskjed om det har kommet flere kommentarer. (Man blir gal av å sitte å lete på forumene etter den ene posten jeg så, hm, hva het den igjen..?) 2. Det burde finnes en oversikt over de trådene man selv lager, også her burde man få beskjed om det har kommet flere kommentarer. 3. Det burde finnes en måte å finne frem til tråder som handler samme tema. Altså dersom jeg skriver et spm om kynnere, så kommer det opp tråder om kynnere fra tidligere. Ettersom trimester-sidene bytter ut sine brukere etter en viss periode ser jeg for meg at det er mange av de samme trådene som går igjen gang på gang. Dersom man kunne gå tilbake til andres gamle tråder om dette får man mye mer info. 4. Anonymforumet, ja det er aktivt, men fy fader så mye drittslenging og jævelskap det er der inne. Holder meg langt unna!! 5. På forsiden, evnt min side burde det vært en egen plass med trådene du har kommentert på tidligere og dine tråder. Det er mye mer intr for hver enkelt bruker enn de nyeste trådene fra hvilke som helst forum. Og hvem er intr i å se hvem som er mest aktiv bruker osv? Hadde vært mye bedre om bim handlet litt mer om deg og din aktivitet inne på siden.
Kari Romøren Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Hei! Tusen takk for veldig fine innspill. Elin og Ken, som skal jobbe med å sette opp det nye forumet, er veldig glad i å få sånne konkrete forslag, så nå tror jeg de blir glade :-) Hilsen Kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå