Gå til innhold

Awwww...sønnen min på 10 mnd kom bort til meg i dag, la hodet på magen min og sa "kooouss"

Anbefalte innlegg

og etter det har han gått å kosa med alt i hele dag! Tok koppen sin opp til kinnet og sa det samme, bamser og kanten på bassenget har fått samme behandling, han koser med ALT nå..hehe.. da vi la han i senga tok han kosekluten sin opp til øret og sa"åååååå" "koooosee". Første gang han har gjort det i dag, og han har tydeligvis hatt mye kos i seg som må ut..hihi

Han er så herlig :D Godt med litt kos og gjengjelding av kjærlighet selvom bassenget tydeligvis også fortjener den samme kosen ;) Hehe

Fortsetter under...

Så nydelig han er! Slike øyeblikk gjør oss stolte! Jeg elsker å se sønnen min gjøre slike ting. Du kommer til å få oppleve mange slike øyeblikk! :-) Ta vare på dem!

20.00 : Ja, enig i nydelig kommentaren..hehe! Er så gøy å se at han lærer seg ting, blir så glad når jeg ser mer og mer av personligheten hans :D Gleder meg masse til tiden fremover, men prøver å nyte slike små herlige øyeblikk så lenge jeg kan, tiden går altfor fort!

1956: Hva feiler det deg ? Det går an å være litt hyggelig eller bare la være å svare!

Så koselig da, HI :) Har du en minnebok ? Der kan du skrive ned sånne minner - det har jeg gjort.

Gutten min på 18 mnd har akkurat begynt med å susse meg på munnen, hehe. Det syns jeg er så artig! Det har han aldri gjort før, og jeg har heller ikke brukt å susse på munnen hans. Men han har nok fått meg seg at mamma og pappa susser hverandre ;-)

Annonse

20.03: Så herlig! Det er utrolig hva de får med seg, junior har gjort det en stund han også, men begynte ikke så tidlig som 8 mnd! Det er så mye kjærlighet i dissa små at jeg blir helt tussete jeg :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...