eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 http://eldbjorgandrine.blogspot.com/ HVis noen er interesert JEg prøver puste liv i den og kanhende noen vil lese.....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Vet ikke helt om jeg burde si dette, for det virker egentlig som du takler motgang dårlig, men: Det er virkelig en av de mest depressive bloggene jeg har vært innom. Jeg kjenner jeg blir grå og trist inni meg av å lese alle de negative tankene dine. Men så liker jeg å fokusere på det positive så lenge jeg klarer, selv om jeg også har opplevd min andel dritt her i livet. Ønsker deg lykke til med alt, men èn ting vil jeg si: Fokusèr på det barnet du har, ikke de barna du ikke får. Har ei venninne som ville gitt høyrearmen sin for et barn. Du har et barn, vær glad for det!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Vet du, det er kanskje det, men det må være lov å være negativ, skulle jeg lage blogg og lyve da?? Og nettopp din holdning til min barnløshet er noe av det verste, du lar meg ikke få lov å være lei meg. Du mener jeg skal være glad for det barnet jeg har, jeg har på en måte ikke lov å være lei meg for at jeg ikke får flere. Og hvorfor kan man ikke få lov til å fortelle om de negative følelsene, om det som er tungt og vanskelig? Skal en blogg være fult av solskinnhele tia ??
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Selvfølgelig skal man ha lov til å være lei seg, bare det ikke tar overhånd. Din barnløshet? Du er ikke barnløs!
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 9. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2011 Du er ikke serlig erfaren i dette gamet skjønner jeg. Jeg har lang fartstid ved fertilitets avdelingen på St Olavs Hospital i Trondhjem. Har du ikke hørt om sekundær barnløshet???
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Du virker bare mer og mer usympatisk, så nå synes jeg bare du framstår enda mer sur og selvmedlidende. Prøvde å ønske deg lykke til og å få deg til å se lysere på ting (mange har det mye verre enn deg, blant annet min beste venninne), men du er for opptatt av å slenge med leppa og vrenge alt jeg sier. Jeg kommer ikke til å sjekke denne tråden mer.
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 9. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2011 Vel, du skriver du prøver å få meg til å se lysere på ting, vel, dersom du hadde giddet å lese i bloggen så hadde du set hvor sårt dette med å ikke kunne få de barna man ønsker seg er for meg. Og da hadde du kanskje ikke ordlagt deg slik. Jeg takker for at du ønsker meg lykke til med alt, Jeg er glad for det. Jeg prøver ikke å slenge med lepa, eller vrenge på det du sier. Men du skal også vokte dine ord vel når du snakker med mennesker med stor sorg og som har det vanskelig. Vi er alle forsellige, og har forskjellige måter å takle ting på. Jo det er til tider en deprisiv blogg, for jeg var svært svært langt nede da jeg begynte med den. Jeg var deprmert og så svart på alt. JEg hadde ingen å snakke med om dette, forde alle sa at jeg måtte ta meg sammen og være mer optimistisk og positiv. Så jeg hadde ingen plasser å kanalysere alle de vonde tankene og vonde følelsene. Tilslutt maktet jeg ikke å skrive det i dagboka på nett heller. Det ble heller i en notatbok i nattbordskuffen. Jo da, godt mulig din venninde har det værre enn meg, særlig dersom hun er barnløs og svert gjerne ønsker seg barn. Håper hun får hjelp, og at de lykkes med evt ass.befr. Men det at jeg vet at mange har det værre enn meg gjør ikke at jeg sørger over at jeg aldrig kan få ett barn til noe mindre. Vel, det er vel egentlig ett bortkasta innlegg, dette her, siden du som dette gjelder ikke kommer innom her og dermed nok ikke leser det. Men men. Livet er betydelig bedre nå enn da jeg starta bloggen, de lyse dagene er flere en de mørke. Men uansett må bloggen min få være ett sted jeg kan få lov å deppe, og være ærlig når alt ser mørkt ut, uten å få sjenn for det. Jeg ønsker å være ærlig. Selv på det mørkeste. Jeg greier ikke fake optimisme. Men nå er det optimismen som dominerer. Spesielt på vektfronten. Den sekundære barnløsheten er et sorgfult kapittel jeg er tvunget til å leve med. Slik er det bare. Og det er tøft, knall tøft. -Spesielt forde det er en sorg "det ikke er lov å ha"....... for jeg har jo ett barn....... Vel, synd du dømmer meg etter så kort tid. Men det er jo greit det. Ha det fint !!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Ja, jeg synes også dette var en trist blogg. Den blir enda mere trist av bakgrunnen. Kanskje du skal livle den opp med litt bilder eller farge. Du må se lyst på livet. Livet er en hard prøvelse og nesten alle skal igjennom tunge tider! Personlig er dette en blogg jeg ikke kommer til å lese for den fokuserer mye på det negataive og det er jeg ikke ute etter å lese om!! Det er det positive som for livet til å gå videre!! Lykke til med bloggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå