Gå til innhold

Min venninne drar ikke på stranden med ettåringen sin fordi han er så glad i å bade. Litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også. Elsker å se gutten min leke og bade. Hadde vært kjedelig på stranda hvis han bare skal sitte sammen med meg på teppet. Gøy å bade sammen og leke og kose seg, men de drar som sagt ikke på stranden fordi han bare skal ned til vannet og det blir så mye å passe på...

Og strendene her er langgrunne så man kan sitte å se på de lenge før man må fly etter de.

HI

jeg ahdde faktisk heller ikke orket å dra på stranden med en ettåring som skulle være i vannet hele tiden. tenk så lei og kald man tilslutt blir. sånn er heldivis ikke mitt barn. han kalrer faktisk å sitte på land og ta seg en is fks. skal abde med han i morgen :P

Om vannet er kaldt og gutten litt forkjølet eller har dren i øret for eksempel så er det smart.

Om hun ike liker å bade er det også forstålig at hun ikke tar ham med så ofte.

Annonse

Nei, de er ikke på stranden i det hele tatt. Noen gang. Fordi han liker å bade og vil være i vannet. Det er det hun sier og jeg syns det er ganske spesielt. Hvis han er ute lenge i vannet så kan de jo ta en kort tur på stranden. Men hun gidder ikke det heller...

HI

Jeg drar aldri på stranden med mitt barn. Jeg hater stranden intenst. Min elsker også å bade. Det er da vårt valg. Ingen unger er utsatt for omsorgssvikt fordi de ikke leker på en sandstrand.

Min ettåring elsker også å bade. Her vi bor er det bare elver, og det er iskaldt vann. Han bryr seg ikke og bader til han blir blå da må vi bare ta han opp.. og han hyler og blir hysterisk for han vil bade mer.JEG ORKER IKKE dra ut å bade så ofte, siden det er sånn. Da kan han bli syk også..

Dere får bare syns hva dere vil om den saken, jeg bryr meg ikke :-)

Vente til hun er voksen nok? Hvorfor? Fordi hun ikke gidder å ta med en 1-åring på stranda? Haha. Den var dagens.

Jeg tok ikke med ungen min på stranda det første året jeg heller, fordi det var så mye styr.

Skjønner godt at hun ikke gidder, jeg. Det er ikke sånn at man må på stranda bare fordi det er fint vær. Ikke alle som syns det er et must, og langtfra alle som ikke liker å dra på stranda.

Jeg synes du skal passe dine egne saker!!!

Ingen barn lider fordi de ikke får dra på stranden. Hvis det er badingen/leking med vann som er tingen, så kan det like gjerne gjøres i plaskebassenget hjemme, i en balje eller i badekaret!

Og jeg kan godt ha stor forståelse for at det er slitsomt å være på stranden med en ettåring:)

Jeg drar ikke på stranda med min ettåring. Han løper rundt og er nysgjerrig på andre folk. Jeg er tjukk og hater å måtte løpe etter ham i badedrakt. Han bader like fint i bassenget i hagen.

Annonse

Vente til hun er voksen nok? Hvorfor? Fordi hun ikke gidder å ta med en 1-åring på stranda? Haha. Den var dagens.

Jeg tok ikke med ungen min på stranda det første året jeg heller, fordi det var så mye styr.

Skjønner godt at hun ikke gidder, jeg. Det er ikke sånn at man må på stranda bare fordi det er fint vær. Ikke alle som syns det er et must, og langtfra alle som ikke liker å dra på stranda.

jeg dro heller aldri på stranden med barnet mitt. men d var pga mine strekkmerker som jeg fikk under graviditeten. det innrømmet jeg aldri til noen. nå gir meg mer f og koser meg på stranden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...