Gå til innhold

Han klarer ikke styre temperamentet sitt..

Anbefalte innlegg

Stort sett er mannen min en fin fyr og en god pappa. Vi planlegger et barn til, men jeg blir oftere og oftere i tvil om forholdet er bra for meg og barna. Skal lite til for at han blir irritert av ting jeg gjør eller sier og han hisser seg opp og skriker og brøler og kjefter. Sist ble ettåringen kjemperedd og måtte ha trøst. han sier han skjønner at han ikke må skremme barna, men samtidig fastholder han at jeg må slutte å irritere ham. Hva gjør man med sånne menn?

Fortsetter under...

Jeg har en sånn mann selv. Har nå skjønt at jeg ikke kan gjøre noe med det, han forstår ikke prblemet itt selv. Det er et stort problem. Hadde jeg kunnet tror jeg at jeg hadde gått fra han... Det blir ingen flere barn på oss hvertfall.

Jeg vokste selv opp med en far som også var en kruttønne. Hisset seg voldsomt opp over ingenting og jeg og min bror ble til tider vettskremt selv om han aldri la en hånd på oss. Følte jeg måtte passe på alt jeg sa og det var ikke noe moro å ha det slik. Om han ikke er villig til å endre seg, ville jeg tenkt nøye igjennom om jeg ville ha et barn til med han. Selv om han ikke kjefter på barnet og bare blir sint på deg, er det ganske traumatisk for et barn å regelmessig oppleve at noen blir så sint som du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...