høstbaby2011 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Sitter å ser gjennom klærne jeg har til nå (til lillejenta som kommer i september). Hvor mye av hvert har dere? Jeg tenker spesielt på de "viktigste" plaggene som bodyer, strømpebukser, pysjer og sparkebukser? Det som det går mest av altså.
Mrs. Bouquet Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Det varierer veldig hvor mye man trenger. Det kommer ann på hvor fort babyen vokser, hvor ofte man vasker klær, hvordan man vasker klær, hvilke klær man bruker, om babyen gulper mye, hvor ofte man skifter klærne selv om de ser rene ut, hvor mye man må ha i reserve før man føler det er for lite osv. Har mange bodyer med armer og myke bukser, bukser med føtter og sokker som henger på foten. Liker ikke strømpebukser selv om det gjør at man slipper å bruke sokker. Syns selv det er ubehagelig å gå med strømpebukser. Har flere ganger opplevd at de gnager på lårene om man ikke kjøper 3 størrelser for store. Første gangen hadde jeg passelig, andre gangen måtte jeg ut å handle etter noen dager og fikk liksom ikke tak i det jeg følte jeg trengte. Men det skyldes kanskje at det er litt mindre utvalg i behagelige gutteklær(?).
Edelweis Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 str 50: 7 bodyer 4 strømpebukser 3 bukser 1 sparkebukse 4 pyjamaser 56: 7 bodyer 4 strømpebukser 4 bukser 1 jakke 6 par sokker 3 smekker/skjerf 3 tynne luer 1 ull lue så har jeg en tynn og en tykk ulldress 3 ullstrømpebukser 3 ullbodyer i str 60 som sikkert blir litt store i begynnelsen, men de holder noen mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå