EFM Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Kommer hit og spør litt på forskudd. Er i uke 28 i morgen og derfor jeg tenkte jeg kunne spørre her. I går morges når jeg våkna hadde jeg skikkelig mensen vondt i korsryggen, men det gikk over. Idag har jeg hatt milde menslignende smerter i magen og korsryggen i hele dag. Noen som vet hva detta kan være? Jenta i magen sparker helt normalt
Buffy07&11 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Jeg hadde det når jeg var ca like langt på vei. Måtte inn på føden å sjekke om det påvirka mormunnen. Det gjorde ikke det til meg da. Men ring å hør med føden du!
zassy☆ Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Jeg hadde det i uke 31, kom en liten blødning også, var premature rier til meg og de fikk stoppet det med drypp. Ikke dumt å ringe føden å dra for å sjekke. Lykke til!
EFM Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2011 Jeg er så redd for å virke hysterisk. Har vært der to ganger tidligere pga. lite liv, sist for bare noen uker siden, men alt var bra da. Vil ikke virke hysterisk verken for de på føden, jordmora eller mannen min
zassy☆ Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Jeg hadde også vært på sykehuset uken før pga lite liv, og akkurat som deg ville jeg ikke virke hysterisk, men ringte likevel jordmora mi og hun sendte henvisning til sykehuset med en gang, jeg sa at det sikkert ikke var noe og at jeg kanskje ikke trengte å dra, men hun var veldig bestemt på at jeg skulle dra og sa at det beste som skjer er at de får sjekket det og at det ikke er noenting, i verste fall er det noe.. og det var faktisk noe til meg, selv om jeg overhodet ikke trodde det. Hadde jeg ikke dratt til sykehuset hadde antagelig fødselen startet og det hadde vært større sjans for at de ikke hadde greid å stoppe det. Mener ikke å skremme deg her, men det ER bedre med en telefon for mye enn en for lite. Menslignende smerter kan være tidlige rier, så for babyen sin skyld ville jeg ringt sykehuset/jordmor, tenk hvis noe skjer og du ikke har ringt, da tror jeg du vil angre. Håper det ikke er noe og lykke til Klem!
EFM Skrevet 1. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2011 Går bra Det ga seg igår og nå er det mer liv enn noen gang. Hehe Kanskje ho bare lå rart eller noe og har endelig lagt seg slik jeg vil ha ho
2011 Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Jeg begynte med mensenlignende smerter nederst i magen og korsryggen fra uke 31 jeg også. Jordmor på vanlig kontroll sa at jeg måtte kjenne litt på det og at jeg bare måtte ringe på Ullevåll om jeg følte at det ble "værre" eller var urolig.. Jeg har det nå også litt om hverandre, litt hver dag, men det er å holde ut og babyen sparker masse!! Nå jeg er i uke 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå