Florida11 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Lurer på om det er flere som har det sånn jeg? Jeg er gravid i uke 11 og har ikke hatt blødninger og har masse symptomer på graviditet. Men likevel sniker tanken seg stadigvekk inn - enn om jeg er ikke er gravid likevel? Enn om det er bare kroppen min som lurer meg...? Dette til tross for positiv graviditetstest (det stod pregnant - tester på ferie i usa), er såå kvalm og kaster opp hver dag. Halsbrann, ikke noen mens som sagt. Kjenner livmora har vokst, ømme bryst... Har ordnet meg med tidlig ultralyd, som jeg skal til i morgen heldigvis. Vi har to barn på 9 og 11 som vi tenker å dele dette med snart (det er ikke gøy å lyve til barna hele tiden, når de seg jeg er dårlig hver dag..). Da kan det være kjekt med en ultralyd først som kan berolige med med at det er noen der inne og at det er et hjerte som banker. Flere som blir paranoid på denne måten eller?
Snelafel Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Hei! Har nok vært i samme båt som deg. Etter mange pp'er med negative tester, og plutselig en positiv test, så ble jeg litt overrasket :-p Gud vet hvor mange tester jeg har tatt, men det er en del. Både billig tester og CB sine. Har lest en del på nettet om kjemisk graviditet og tom fostersekk så det var dette som gjore meg litt skeptisk. Så jeg bestilte meg en tidlig ul, som jeg var på i uke 10. Uke 11 i morgen! Holdt nesten igjen øynene for jeg var så redd, både med tanken på at det kanskje ikke var noe der inne, men også for at det ikke var et hjerte som slo. Men jammen meg var det ikke en liten krabat der inne :-) Men det er rart hvis kroppen skal tulle sånn med oss, kan ikke helt skjønne det heller da :-p Men jeg har også vært skikkelig dårlig, med sykmelding og greier. Tror ikke du har noe å bekymre deg for uansett. Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå