salabim Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Hei, jeg finner ingen stellebord som jeg har lyst til å kjøpe. Ønsker meg ett med skuffer/ lagringsplass under. Synes alle virker så korte - maks 75 cm, da vokser jo barna fra dem lenge før de slutter å bruke bleier/ ha behov for å ligge på stellbord? Glad for å høre om evt erfaringer med dette... Hilsen førstegangsfødende i uke 33
Ooops I did it AGAIN Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Har det billige fra IKEA. Tror det er 75 cm. Min 2 åring ligger der og blir skiftet på og kan ennå gjøre det lenge:-) Er jo bare hodet og ryggen som trenger plass;) Er vel ikke et slikt du er ute etter siden det bare har en hylle under. Men jeg har mange bokser med div utstyr under der;)
JellyButt Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10108651 Vi har bruker dette (med stellekanten som kjøpes seperat). Storesøster er nærmere 2,5 år nå og det fungerer utmerket ennå. Strålende fornøyd med det kjøpet. Når vi ikke trenger stellebord lenger er planen å bruke den som vanlig kommode inne på rommet hennes.
Kristin43 Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Vi har kjøpt inn Leksvik, se link over av MuffinMonster - fin å bruke også etter stelleperioden:-)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellekommoder/skagen-stellekommode.html Denne stellekomoden har vi.har en stor snart 2 åring og han kan ligge der ei stund til ) Har tatt ut baljen så vi har en ekstra skuff da:)
Mrs. Bouquet Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 VI har den hvite stellekommoden fra http://www.treklover.no/tk/public/openIndex/view/list_produktside_stellekommode.html?ARTICLE_ID=1178699458060 Det følger med både føtter og hjul. HJulene var dårlige så vi har byttet dem ut med noen skikkelig gode gummihjul vi kjøpte på clas ohlson eller noe slikt. Barna trenger ikke ligge helt utstrekt, vår snart 3 åring har i alle alle fall plass på stellebordet selv om føttene havner utenfor. Brukte badebaljen noen få ganger. Ville heller bruke den øverste skuffen til oppbevaring. I tillegg er det få av de badekarene i stellebord som er praktiske i bruk. Noen har problmer med at det skvetter vann og renner ned i kommoden og andre (som oss) får ikke tømt badekaret skikkelig for vann uten å måtte helle og tørke. Anbefaler vanlgi badeblaje utenom.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 31. juli 2011 #7 Skrevet 31. juli 2011 Så lenge stellebordet er en del lengre enn overkroppen så går dette bra. Guttungen tar selv og holder beina i været nån(2 år), men vi bruker stellematte på golvet og skifter stående når det kun er tissebleie. Vil også anbefale et hvor du har stompen mot deg og ikke de hvor du må stelle sidelengs.
miepia30 Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 vi har dette fra ikea med den ekstra stelletoppen man får kjøpt til. Og stellepute oppå. Var veldig fornøyd. Kan brukes som møbel senere også. Når vår lille ble større, husker ikke helt hvor gammel, var han helt turbo og syns det var slitsomt og skummelt, så da droppa vi hele stellebordet og stelte på gulvet på stelleputa. Fra han var ett år kunne han jo gå og stå, så da tar vi stellet hvor som helst og gjerne stående. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50077247
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 Jeg hadde IKEA sitt stellebord (det enkleste) klart på barnerommet før fødselen, men fant ut allerede på barsel at vi måtte ha mere plass på sidene til å legge fra seg tøy, kluter bleier etc. I tillegg bruker vi helst vann og få er det bedre å være på badet. og IKEA sitt har så lave kanter syns jeg. Vi monterte et vegghengt stellebord med høye kanter i dusjen (har trangt på badet). På så vis kunne vi tillate oss å gå på do mens han lå der og tørket (helt til han begynte å bli mere mobil).
Light of my life Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 Jeg har også nettopp kjøpt dette stellebordet + topp. Likte ikke fargen så malte det hvitt og skiftet knotter (rosa keramikk-roser): nyyydelig Nå står det klart på rommet og venter på at lillefrøken skal komme
Light of my life Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 ...det er altså muffinmonster sitt stellebord fra Ikea jeg har kjøpt + fikset opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå