Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 33¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...SUKK! Da kom tanta i dag da....som den alltid gjør på dag 25... Da "flytter" jeg inn på IKM uke 36 tenker jeg. Ny IKM 10. sept....

AH JEG ER SÅÅ LEI!!! (mest lei meg..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere!

"Ny" her inne igjen! Har IKM i morgen så spent på resultatet. Føler meg litt gravid, men det kan nok være innbilt. Har ei jente på to fra før og ønsker å gi henne søsken! Noen med tegn på graviditet her da?

Skrevet

Sånn. Der kom tanta mi. Ærsj. Men det hadde jeg jo kjent i en uke alt da. (selv om jeg selvsagt hadde dumme håp i hodet) Det positive:Jeg kjenner iallefall kroppen min godt! Har så uregelmessig mens, men forutså ut fra symptomer at den ville komme i dag for en uke siden. Og glad for at lutealfasen i det minste var 11 dager. Kunne vært verre. Så nå er jeg klar for å herje litt og drikke rødvin. Før vi setter i gang igjen med dette styret.

Lykke til til alle andre!

Skrevet

Er det bare meg igjen i uke 33?

Jeg har ikm idag, å foreløpig kjenner jeg ingenting den i det hele tatt..

Men testet negativt for to dager siden så kan ikke si jeg har de store håpene..

Men krysser fingrene frem til tanta eventuelt kommer;)

Skrevet

Jeg fikk ikm i dag :-((( så no er det bare deg igjen, tror jeg.

Krysser fingre for deg Mammamio!!!

Skrevet

Hei, jeg er ny her :)

Hadde IKM 16 august, og fikk en blødning natt til 16 som var over dagen etter. Nå har jeg mye mensmurringer og kjenner meg oppblåst i nedre del av magen..

Har bare fått negative tester så langt, men testa seint positivt med snuppa, så jeg håper fortsatt :)

Skrevet

Jeg er gravid!!

Tanta kom ikke om morgenen på ikm dagen som den pleier, så jeg testet med en gang jeg kom på jobb, og den var positiv! Testet positivt i går..

Det rare er at denne måneden var jeg sikker på at det ikke ble noe av, for vi hadde bare sex 3 dager før EL..Så jeg har slurvet med folaten, drukket vin osv..

Nå håper jeg bare at spiren holder seg hele veien, for jeg har mistet to ganger det siste året, så jeg orker ikke en tredje..

men, jeg får ta en dag av gangen!!

Skrevet

Gratulerer:)

Ikm idag. Testet på ettermiddagen og den kunne ikke vært mer hvit. Det var ikke en liten antydning til to streker uansett hvor mye vilje jeg la i det (billigtester sine strimmeltester).

Så det lille håpet jeg hadde er borte.

Nå venter jeg bare på tanta så jeg kan komme i gang med neste pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...