Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Heisann, da er vi her igjen. Har nå fått stabilisert mensen etter fødsel i november og har som sagt ikm i uke 33. Har nå i tillegg til "gutten" på 20 år to små tuller på 30 mnd og 9 mnd og håper på et lite punktum i løpet av 2012-13. Noen fler med tre tette?
Mamma med spire Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Hei:) Hører til her jeg også hadde ikm nå i uke 30 og har korte sykluser. Har ett barn fra før på 3 år og håper nå på en liten søster eller bror til han vi har fra før.
Hybelkanina Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jeg hører også hjemme her! IKM lørdagen i uke 33. Har en ettåring fra før og er vel ikke helt stabil i syklusen ennå. Dette blir 2. pp for oss.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 hallo jeg har ikm 16 og gleder meg, er like sikker hver gang da vettu. dette er vår 3pp, hvis vi tar med den første som bare var et uhell hihi. Har to skjønne gutter fra før på 3 og 4, og har sååå lyst på ei lita jente. Men må jo klare å bli gravid først da
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 blææ har en haug med gravid symtomer, og det er alt for tidlig å teste. Er nok innbilt svangerskap denne gangen også hehe Bare en uke igjen til jeg kan ta første test jeei, men har maks to g-tester pr pp. Ellers blir man gal av all denne prøvinga MEN symtomene er: klebrig utflod tisser ofte humørsyk murringer i magen ømme bryst Flere som har symptomer og ikm i uke 33....
Mamma med spire Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Har hatt skikkelig menssmerter i hele dag, men det er nok ingen symptom siden det enda er 12-14 dager til ikm. Krysser fingrene på at det er el selvom testene blir svakere og svakere for hver dag som går nå:/ Får krysse fingrene for at det er symptomer du har snia med to flotte gutter;) Hvordan går det med dere andre jenter?
Hybelkanina Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Jeg regner med el i morgen. Hadde egentlig sverget på at jeg skulle ta ting som det kom og ikke styre med tester etc, men når testene på nett er så billige som de er så skader det jo ikke å skaffe seg litt oversikt over syklusen. Spent på om det er ordentlige symptomer du har, Snia, du må oppdatere oss så snart det er tid for testing
Mamma med spire Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 For første gang på lenge har jeg faktisk ingenting som kan minne om symptomer! Bruker som regel å ha både ømme pupper, bekkenløsning og mye kvalme mellom el og TR. Vet ikke om jeg skal ta det positivt eller ikke, men de gangene jeg har blitt gravid så har jeg ikke hatt noen symptomer. Eneste jeg kjenner nå er murringer og det har jeg nå på tredje dagen. Spennende:) håper så inderlig det klaffer denne gangen!
Maiblomst28 Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Jeg har ikm 15. Tror jeg har festeblødning nå. Er det flere som har det?
snuppo Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 har ikm den 15. vondt i puppa,men det pleier jeg å ha..men så vondt som jeg har nå er jeg usikker på. har hatt krampetak nederst i magen som varer noen sekunder...men om dette er et symptom har jeg ikke peiling på, vondt er det....
Maiblomst28 Skrevet 10. august 2011 #11 Skrevet 10. august 2011 Er det noen som har begynt å teste? Jeg testet i dag 9dpo.. negativ. Nå skal jeg vente til lørdag hvis jeg klarer det.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 10. august 2011 #12 Skrevet 10. august 2011 Hehe jeg testa også idag med billig strimmel, oooog negativ argh, men regna litt med det. Har aldri fått positiv før dagen etter ikm før heller, så må nok bare vente ikm 16
carma78 Skrevet 10. august 2011 #13 Skrevet 10. august 2011 Har IKM den 20. Fryser og er småkvalm, håper det ikke er psykisk;)
Lille Tordivel Skrevet 11. august 2011 #14 Skrevet 11. august 2011 IKM 20. august. Har blitt veldig god på innbilt svangerskap og er helt tussete i hodet. Prøver å late som jeg er normal!!! Det er spennende dager ja. Rakk bare en runde i sengen før dagen før EL så det skal jo litt til. Symptomer? Murring og stikking fire dager etter El. Men jeg har en sterk tomhetsfølelse og må nok ta i mot tanta så godt jeg kan om en ukes tid. Gøy er det lell å drømme litt.
hildelill Skrevet 11. august 2011 #15 Skrevet 11. august 2011 Hei jenter. Testet positivt i dag =)=) 7 dpo, så er litt usikker på om jeg tør å stole på testen Må vel ta en til om en ukes tid. I så fall er termin 26.april =)=)
Mamma med spire Skrevet 11. august 2011 #16 Skrevet 11. august 2011 Så spennende:) gratulerer:) Tør ikke å teste før ikm.. Har blitt skuffet såpass mange ganger nå at jeg like så godt kan vente:p Har ingen symptomer bortsett fra murringer som jeg har hatt i noen dager nå. Vet ikke om jeg skal ta det som et positivt tegn eller ikke.. Bruker som regel å være proppet full av "symptomer" mellom el og mens. De enste gangene jeg ikke har hatt masse symptomer som kvalme og ømme pupper er de gangene jeg har blitt gravid:) Men tør ikke håpe for mye. Får eller bare krysse alt som er å krysse og håpe på at det er en liten spire som fester seg og blir der i ni mndr;) Men gratulerer så masse hildelill;) håper testen er like positiv om en ukes tid og at resten av oss kan følge med deg inn på 1 tri;)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 11. august 2011 #17 Skrevet 11. august 2011 Grattis da, så bra det klaffet for deg hildelill. får håpe strekene bare blir sterkere og sterkere hihi Bra det ikke bare er meg som har NM i gravid-symptomer hehe Skjønner godt hva du mener mammamio, med å bli skuffa. men klarer ikke. har bare ikke viljestyrke nok måååå vite det liksom, har dessuten fått imeg en haug med strimmler og staver. Så tester ivei jeg, prøver og ha to dager imellom da. Er det noen som vet om en oversikt over hvor mye hcg'en stiger etter at spiren har satt seg fast? På testene står det at hvis negativ vent 48 timer, og hcg dobbler seg hver dag...tror jeg....
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 12. august 2011 #18 Skrevet 12. august 2011 Hei hei. Jeg trodde jeg hørte til uke32, men når jeg har regnet litt på det, så tror jeg at min IKM er rundt 17-18. Så da var det uke 33 jeg hørte hjemme. Jeg ønsker dere alle lykke til.
hildelill Skrevet 12. august 2011 #19 Skrevet 12. august 2011 Tusen takk:) Måtte ta en digital test i dag, får det liksom litt mer virkelig da føler jeg når det står svart på kvitt =) Der sto d gravid, så nå er jeg veeeeldig fornøyd!! Lykke til alle dere andre også, håper det har klaffet like bra for dere! =)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 12. august 2011 #20 Skrevet 12. august 2011 Velkommen maysan, spennende å følge hverandre syns jeg. og se hvor forskjellige symptomer vi har, både de innbildte og de ekte hehe Så slipper man å føle seg alene om å snakke konstant om el,ikm, osv
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. august 2011 #22 Skrevet 15. august 2011 dobbel ARGH! her kom tanta i går, men var for deppa til å fortelle noen *snufs*. Jaja heldigvis har jeg to nydelige god gutter, som jeg kan klemme og nusse på.
Har en herlig gutt:) Skrevet 16. august 2011 #23 Skrevet 16. august 2011 Jeg fikk en svak men positiv test, brukte A1 sine i går 1 dag før mens.. Har spottet siden torsdag men ser ut som det er i ferd med å gi seg nå*håååpe* Har mistet 4 ganger så den gangen her ønsker jeg virkelig jeg kan komme i mål. Jeg lå å gråt i hele går for testet negativ på morran å følte løpet var kjørt, aldri reagert sånd men tipper jeg er litt hormonell:P Ellers ømme pupper og hatt en følelse av begynnede bekkenløsning siste uka, og hadde mye kritthvit utflod før spottingen begynte, noe jeg vanligvis ikke har. Masse lykke til til alle dere andre:) Heier på dere, vet hvor vondt det er når tanta kommer.. prøvd i 2 år selv minus 4 aborter:( Klem
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 16. august 2011 #24 Skrevet 16. august 2011 åj spennende kjære deg, skal krysse fingrene. Alt ordner seg for snille piker sier de hehe
Spurven <3 Skrevet 16. august 2011 #25 Skrevet 16. august 2011 Hører til her jeg. Har Ikm til helgen, men har hatt så vondt i magen og brystene i flere dager nå at jeg testet i morges, den var seff neg. Så mye stikkinger, ømme bryster og mensmurring kan jeg ikke huske å ha hatt før en ikm. Blir spennende dette. Har bursdag på torsdag, så hadde vært en fin bursdagspresang :-) tenker jeg tester igjen på bursdagen min jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå