Gjest Madolyn Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Nå har også mannen ferie, så da vil vi jo finne på et eller annet med Muffin som er 3,5 mnd... Men hva kan man finne på?? Da gutten nekter å ligge våken i vogna (og han sover stort sett ikke lengre enn 25-30 min), samt hater bilkjøring, så er vi litt rådville... Hmm! Hva gjør dere i sommer, dere som har små bebiser?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Vi har gått turer i skogen med minsten i sele. Gått opp på små topper her i kommunen, gått inn i marka til et vann og duppet tærne. Har og vært på Blåfarveverket, besøkt oldefar. Tatt med minsten på klatrefeltet (i teltet sitt eller folk bytter på å bære rundt). Stort sett ting som er mulig å kose seg med nå.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Så "like" gullene våre er, Madolyn! Her fyller mini 4 mnd neste tirsdag, så da har vi bestemt oss for å gå en tur på Akvariet med henne:) Var en tur på Toys r Us for to uker siden, og øynene gikk jo i ball fordi det var så mye å se:) Ellers har vi tenkt å gå å bade med henne i en svømmehall og se hvordan det går:) Trenger noen tips vi også, så følger med:)
A_K Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Hei! Godt spørsmål! Vi sliter med det samme. Frøkna hater vogna, så kan kun trille når hun sover . Irriterende!!! Men vi har forsøkt oss på et par turer på " stranda" - steder hvor det er trær og skygge. Har bytta på å bade og underholde hadde med parasoll mot vind og sol. Fikk henne til og med til å sove 20 min i vogna. Ellers blir det dagsturer til venner og familie, var en natt på spahotell, og en dagstur til Sverige. Men med vår frøken går det stort sett bra med bil da.. Det hjelper jo litt. Svømmehall- tur og toys r'us var smart!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Vi har jo pleiet syke barn i 1,5 uke nå, men bortsett fra det så har vi brukt ferien til å pusse opp og male barnerommene her hjemme, samt besøke svigerfamilien på vestlandet. Vi sliter med mye av det samme som dere (selv om tuppa er 10 mnd nå!!), så lange bilturer eller turer med vogn utgår dessverre her også. Derfor tar vi oss heller turer med barna på ryggen, eldste i bæremeis og minsta i Manducaen, selv om eldste går mye selv nå også da. Turer på stranda utgår dessverre (siden minsta nekter å sitte i stillestående vogn og spiser opp all sanden hvis hun får mulighet til å krabbe rundt), men heldigvis har vi tilgang til et badehus med brygge så vi får badet litt likevel:) Har også planer om å dra en tur på åpen bondegård og kikke litt på dyrene, samt noen korte båtturer kanskje. "Ferie" med to små barn er i grunnen et litt relativt begrep spør du meg, er nok å gjøre for å si det sånn- så hvile, sole seg og slappe av får vi gjøre senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå