Gå til innhold

Hvis du og partneren hadde samme forbokstav...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du og samboeren hadde navn som begynte på samme bokstav, ville dere da ha gitt barna navn på den bokstaven også?

Sånn at dere ble B-gjengen for eksempel.... (dårlig valg av bokstav..?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kunne kanskje valgt samme bokstav på barna, men ikke samme bokstav på både foreldre og barn. For meg blir det too much.

Skrevet

Nei. Det ville låte som noe fra Andeby synes jeg. Det er morsomt om to som gifter seg tilfeldigvis har samme forbokstav. Det gjør ingenting om flere søsken har samme forbokstav. Men om det blir hele familien så lyder det som noe fra en barnebok.

Skrevet

Nei. Litt fordi jeg synes det er vanskelig å finne jentenavn på T som jeg kunne tenke meg å bruke.

Skrevet

Nei, Jeg synes det ville virke fjollete - som en slags barneregle.

Skrevet

Nei, jeg ville prøvd å unngått samme bokstav!

Ei venninne valgte tilfeldigvis et navn med samme bokstav på 1. mann, og da "måtte" jo 2. og 3. mann få det også! Så nå har alle 5 samme forbokstav... Litt spesielt syns jeg..

Skrevet

synes det hadde vært gøy jeg :)

Skrevet

Nei, det ville jeg absolutt ikke gjort. Synes det er et stort tull med like bokstaver og slikt.

Skrevet

Jeg velger navn utifra navn jeg liker, men synes jo det er litt stiligt om det tilfeldigt fks blir bokstaver etter hverandre i alfabetet.

Mine foreldre ar barn med Abc og plutselig en T... vi søsken ville at minste søster skulle hete noe på D siden da ville det bli Abcd men mine foreldre fant ingen navn som de likte som begynte på D(hadde det vært gutt hadde det blitt Abcd)

Skrevet

Nei, nei, nei! Vi har faktisk samme forbokstav og valgte derfor bort et navn vi likte, kun fordi vi ville blitt M-gjengen, haha.

Skrevet

Det spiller ingen rolle. Velg det navnet dere synes er fint, uavhengig av forbokstav. Sara, Svein, Sofie og Synne, f.eks - Det går veldig fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...