Gå til innhold

Muslimene tar over, tro det eller ei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herregud.. Hvis det er noen du skal være redd for at skal "ta over" er det asiaterene. De er kommet ekstremt langt industrielt og økonomisk. Har hatt en god vekst de siste årene.

Hjelpes meg altså.. ta over. Ja, det finnes MANGE flere arabere i verden en nordiske mennesker. Og så ?

Hva er det du tenker at vi skal gjøre med det da ? Forby dem å formere seg? hahahaha..

det er jo nettopp ting som dette, som faktisk ikke er sant, tallene stemmer IKKE, som gjør at folk blir gale slik ABB ble til slutt. hjernevasker og til slutt ekstrem.. bare les det Tom Kimmo Eiternes sier om sin tid som høyre-ekstrem..

Annonse

Jeg tenker at de som hele tiden bruker energien sin på å frykte Islam og å forsøke å dytte den vekk, bruker energien sin feil. Det finnes mange muslimer som har et helt fint syn på kvinner. Det finnes mange kvinnelige muslimer som ønsker likestilling. Bruk heller energien på å hjelpe til å lage en revolusjon innad i religionen, i stedet for å støte den vekk. Vi hadde også et elendig kvinnesyn, henger jo fremdeles igjen i enkelte av våre kristne samfunn også. Du kan bare stenge døra i en kort periode uansett, og muslimer vil alltid eksistere, uansett om man er enig i troen eller ikke.

Jeg tenker at det er lov til å tenke sjæl og ikke trekke konklusjoner basert på noe sånt ;-)

Etter 1,5 års studie av religion sett i lys av både historie, politikk og psykologi, føler jeg meg rimelig sikker på at ingen av verdensreligionene kommer til å ta over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...