Gå til innhold

Inspirert av "sur mann"-innlegget: Er det mange damer som aldri tar initiativ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det like ofte jeg som tar initiativ som mannen, nå har vi ikke sex daglig pga jobben hans,. men når han er hjemme så har vi vanligvis sex hver dag, gjerne flere ganger også hvis vi har mulighet til det. Være seg en kjapp runde på vaskerommet eller i verkstedet hans midt på dagen for den del. Vi er gift og har vært et par i mange år. Noe må man gjøre for å holde litt gnisten i forholdet. Synes ikke det er rart det er mye utroskap rundt om så kjipe og kjedelige mange er, og da mener jeg ikke bare kvinnfolka, men like mye mannfolka.

Vil man ha sex så er det greit å sørge for at partneren får lyst også, der har begge parter et ansvar. Det er ikke mye sexy og pirrende om partneren begynner å grafse på kjønnsorganet eller brystene eller feks spørr: skal vi ha sex?

Hos oss er det kurtise og pirring som gjelder. Jeg liker å kle meg feminint og gjerne litt sexy, mannen min stryker og klemmer, kysser meg og kommer med kjærlige ord daglig og mange ganger for dagen. Står jeg feks på kjøkkenet sammen med ham så tar han ofte rundt meg, kysser meg i nakken og flørter med meg.

Verdt er forsøk for andre også! Og ikke minst pynte seg litt for hverandre,å være rene og velpleiet hjelper på lysten det også for begge parter.

Det er definitiv mannen som tar mest initiativ hos oss. Han har lyst på sex flere ganger daglig, jeg i snitt en gang i uken. Av og til mer, og av og til mindre. Det er i grunnen ganske frustrerende for begge parter at vi har så ulikt behov. Dermed tar han ofte initiativ og det blir hips om haps om jeg avviser eller er med. Det er slett ikke alltid jeg har lyst på sex i utgangspunktet når vi begynner, men at lysten kommer etterhvert. Så siden han omtrent alltid tar initiativ, så rekker jeg liksom ikke å gjøre det. Men av og til kan jeg også ta initiativ, når jeg en sjelden gang får kombinert at jeg selv har lyst og rekker det før ham.

Annonse

Jeg gjør det veldig sjelden (så godt som aldri). Mulig jeg er gammeldags, men i min verden er dette først og fremst noe mannen gjør. Jeg ville ikke følt meg komfortabel om jeg skulle gjøre det. Aner rett og slett ikke hvordan jeg kunne begynne uten å føle meg teit.

Hvorfor i alle dager skulle du føle deg teit?

Tror du ikke mannen din ville satt pris på det. Man kan ta initiativ på kvinnerlig vis, uten å si eller gjøre så mye direkte hvis man føler seg litt "teit".

Kle seg feminint, litt sexy, skape en steming rundt og vie mannen oppmeksomhet, som å feks ette seg i fanget hans, kysse ham og vise at man setter pris på ham.

Det er jo teit av ham da, men har du sagt det til ham da? At det ødelegger stemningen? Hvor gammel er egentlig denne fyren?

Nå har vi mye humor rundt sex mannen og jeg også, men ikke sånn at vi latterlig gjør hverandre på noen måte.

Men hender vi begynner å feks gapskratte hvis det skjer et eller annet uventet eller snodig underveis, en klassiker er at jeg får senestrekk og må ha en pause, han pleier å få krampe i ene rumpeballen, sånt kan framkalle hysterisk latter til tider.

Annonse

Nei, jeg vet ikke. Jeg tror bare jeg ville blitt veldig flau. Jeg synes liksom det blir helt "feil" at dette er noe jeg skal gjøre, og jeg tror ærlig talt han ville syntes at det var rart også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...