Frk.Tolmodig Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Er det noen med IKM i uke 32? hva er i så fall symptomer?? merker noe? teste positivt?
mispire Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 32 her.. Men litt tidlig enda Vel..? Enn du.? Symptomer?
Frk.Tolmodig Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 Er nok sikkert litt tidlig enda ja, men selv har je fått masse kviser hodepine å kvalme, så det kan jo være psyken som spiller meg et puss :-p
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 ikm den 12 her etter positiv el test den 30 weee så nå er det bare til å vente hehe frk Tolmodig, er jo lov til å håpe,men tror vel kanskje det er litt tidlig? men herre min hatt alt er lov i denne prøvingen
mispire Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Ja jeg har testet to ganger allerede... Eggløsning 27/28 ca.... Men han kom inn i meg på slutten av orgasmen... Bare bitte litt sperm ble med tror jeg,,, klamrer meg i håpet likevel... Mn i går var jeg og handlet... Og mens jeg sto å plukket ut is er jeg SIKKER på st jeg kjente det stikke litt på venstre side,,, men syntes det stakk så langt ned... Så vet ikke.... :/
Frk.Tolmodig Skrevet 1. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2011 Det er i dag seks dager siden jeg fikk ett stort rundt glis på min EL test :-D vi hoppet i høyet samme dag som positiv EL, å har etter det hoppet i høy annenhver dag for å øke sjangsene :-) jeg har ifølge min kalender ikm den 7. August. Men siden jeg testet positivt på EL så sent, så vil da min ikm være 10 august heller? Eller? Noen som kan noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå