Gå til innhold

Hvilke dyr har du hatt/har?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ingen husdyr. Siste hund ble avlivet i en alder av 16 år for knappe 1 år siden. Skal skaffe en pus eller en liten hund om et år eller to.

Vokst opp med hunder og katter

Har selv i voksen alder hatt 2 katter, 2 hunder, 2 undulater, 1 nymfeparakitt, 2 sebrafinker, flere akvarier i forskjellige størrelser med alt fra arowana til guppy, 1 ilder, 2 hetterotter, 2 tusenben, 1 tarantell og noen eremittkreps.

Alle har dødd av alderdom/sykdom/ulykke bortsett fra fiskeholdet som ble avviklet pga. flytting.

Har had flere katter, et par hunder, Beostær, Sebrafinker, hamster, Dansemus, Ørkenrotte, Ildsalamandere, Skillpadde, mange forskjellige aquariefisk og noen krepsdyr, kanin, det er det jeg kommer på i farten i hvertfall.

Nå har vi 3 katter.

Annonse

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Vokste opp med hund, og har hatt hunder stort sett hele livet (minus studentperioden!).

For tiden har vi kun en hund, men har hatt hunder ut og inn av huset i flere år. Alt fra fosterhjem for valp som skal bli førerhund til hunder som skal omplasseres og venter på et nytt hjem.

Har hatt katt hele livet, kan ikke leve uten en pus i hus:)

Hadde sumpskilpadde i 5 år for 10 år siden.

Akvarium i langer perioder i oppveksten(skal ha igjen når vi flyttter inn i stort hus:) )

Vertsfamilien min når jeg var au-pair hadde vofse. Litt lyst på hund men har ikke samvittighet til å ansaffe da vi ikke har nok tid til en hund.

Hadde en gris hver vår-sommer-høst som ble slaktet til jul hvert år. Litt kos var det jo når den var liten på sommeren, på høsten var den jo "litt" voldsom å ha som lekekamerat... uansett trist hver gang den skulle slaktes..

Som liten hadde jeg:

x antall katter opp igjennom årene (hatt katt så lenge jeg kan huske)

gullfisker

dansemus

hamster

undulat (den var riktignok søstra mi sin.

Nå som voksen har jeg katt:)

Prøvde oss på kanin i fjor sommer, men ga den bort.

Vokst opp på gård, så der hadde vi jo mange dyr, men av "kjæledyr" har jeg hatt x antall katter i oppveksten, hadde kopplam, og alltid "egen" kalv i fjøset. Som voksen har jeg blitt hundemenneske og har tilsammen hatt 5 hunder, har bare en nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...