Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 28 i morgen og kjenner veldig lite liv.

Har sjekka opp flere ganger og fosteret har det helt fint inni der, men ho ligger veldig rolig. Alle sier at man skal kjenne hvertfall 10 spark på 2 timer, men det gjør ikke jeg. De siste dagene har jeg kanskje kjent 10 spark til sammen hele dagen hvis jeg har vært heldig.

Liker ikke det her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt det slik, er 27+3 , det har vært veldig rolig i tre dager, men nå ser det ut som det er mere liv der, trur de rett å slett har noen late perioder inni der :)

Skrevet

Jeg kjenner også veldig lite liv. Jeg er i uke 26+4 dager, kjenner spark hver dag, men ikke så mye. Jeg har foranliggende morkake så jordmor sa at det tok lengre tid før jeg kjente spark en de som ikke har det, så jeg skulle ikke bekymre meg.

Har dere foranliggende morkake også??

Uansett så tror jeg det er veldig forskjellig fra person til person, de jeg har pratet med som har vært gravid sier at det ikke er før i uke 30+ at de virkelig har kjent masse liv daglig!

Skrevet

Jeg har foranliggende morkake, og kjenner lite liv. Noen små tegn til liv hver dag, that`s it. Slik har det egetlig vært de to andre gangene også ( morkaka framme da og).

Jeg er forresten 26+0. Bekymrer meg ikke, men det kunne vel egentlig vært kjekt med liv mer liv og røre der inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...