kath gutt07 & jente10 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Er stolt mamma til en gutt på 3,5 år som nå i sommer har slutta å bruke bleie, både natt og dag. Det gikk utrolig fort, han var tørr i løpet av 3-4 dager. Men nå vil han ikke lenger bæsje på do.... Han setter seg på gulvet og presser, og nekter å gå på do. Og når jeg spør han om han må bæsje (når jeg faktisk ser at han sitter på gulvet og trykker...) svarer han nei... Andre som har erfaringer fra dette??
Anettemor82 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Ja, jeg har det samme problemet her. Jeg har fått han til å bæsje på do før, men nå har det hendt flere ganger at han gjør det i trusen men sier fra etterpå da.. Dessverre kan man si. gutten min er like gammel ca som din og sluttet både dag og natt nå for noen uker siden. Det skjer noen uhell enda til tider men det er vel vanlig håper jeg.
Giss Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jeg vet om en som gjorde det til en lek sammen med sønnen at for hver kan han bæsjet på do så skulle de se hvor høyt plask han greide å få til.... (altså, når den datt ned i vandet) Litt ekkelt egentlig men jeg tror det funket. Kaske noe å prøve om man er desperat....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå