Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er ny her og bare i min 2 pp. Har IKM fredag 26. Er testoman og har svidd av ganske mange billigstrimler, men i dag med CB (11 dpo) fikk jeg et svakt blått kryss. Tør ikke helt å tro på det foreløpig og går ikke over til 1 trimester flør etter IKM. Krysser fingrene for at den sitter og ønsker alle andre lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns dere er så heldig alle dere som har fått positive tester !!! :)

Jeg skulle vente til onsdag (imorgen) med å teste, men klarte selvfølgelig ikke la være idag tidlig å fikk som forventet blenda hvit test.. Er 4 dager før IKM så er nok i tideligste laget.. Men av erfaring så burde testen såvidt skimte en strek i morgen tidlig- viss ikke aner jeg at håpet er ute. Har alltid testet positivt før IKM tidligere.. Men tiden får vise! Dødsspent på i morgen!!!

Tvi tvi!! Har forøvrig fått flere symptomer, men det kan også likegjerne være TR på besøk. *venter i spenning*

Skrevet

Som mistenkt kom TR i dag, var veldig forberedt så ble egentlig ikke så mye skuffet, bare litt mer oppgitt. " Nå igjen liksom".. Men men, om noen dager så er det på'n igjen :)

Skrevet

Så kjedelig med tr SuperMuffin. Den skuffelsen er like tung hver gang. Man bygger seg jo alltid opp forventninger.. Ta en pause, og brett opp erma igjen om noen dager.

Her har ikke tr dukket opp. ikm idag eller morgen. Tempen steg litt idag, så fikk litt forventninger igjen, uff!! Hater disse dagene før tr med skikkelig moodswings...Forventinger som prøver å dysses ned. Har jo aldri hatt en positiv test på denne laaange prøvepeerioden.

Skrevet

Huff, så dumt supermuffin. Men du kan jo se fremover nå som du skal få hjelp. Håper på at spiren sitter raskt etter det! Håper jeg ser deg raskt på 1. trimester. Masse lykke til med legebesøk i uka her!

Skrevet

Jeg er i dag 1 dag over ikm - og har aldri hatt en syklus på mer enn 27 dager. I dag er jeg på dag 28, og fikk en negativ test. Ingen tegn på mensen.. Skjønner ingenting... :/

Men håper fortsatt!

Skrevet

Negativ test i dag, 11 dpo. Vel, Skyggestrek i dag også, men svakere igjen i dag. Tenker at løpet er kjørt. Vet jo det er håp siden tanta ikke er her, men innstiller meg på det værste.. Ringer og bestiller time til gy når de åpner. Lykke til til dere som skal teste!!

Skrevet

Æsj- da var det ikke min tur heller denne gangen.. 2 dager til IKM og fortsatt blendahvit test- så da gir jeg faktisk opp!

Har alltid før kunne skimte strek opptil 3 dager før IKM- så da tenker jeg at håpet svinner hen..

Men da MÅ den sitte neste pp- så jeg slipper ha TR når jeg skal på utenlandstur!!! :)

Gratulerer så masse til alle det har klaffet for denne pp :D

Skrevet

Henger meg på deg, MammaMia!

IKM i morgen, neg. test i går og temperaturene er på tur ned. Bomtur IGJEN! Etter flere mnd. med ømme bryst, stikking i livmor, øm rygg, småkvalm, humørsvingninger og hodepine er det bare å innse at dette er pms-symptomer og det er utrolig kjedelig å måtte gå gjennom dette hver mnd. Ved neste IKM har vi vært prøvere et år. Nesten så jeg er fristet til å sette inn igjen hormonspiralen for å få tilbake mitt "vanlige"-liv og slippe denne pmsen.

Men gratulerer så mye alle dere som har testet positivt:) God tur inn i 1 trimester, så hopper jeg videre til IKM uke 38.

Skrevet

Uff, så leit at det ikke har klaffet nå heller! Synes "vi" tidligere i uken var i en skikkelig god flyt, med mange positive tester. Jeg har nå bestilt meg time til gynekologen, fikk time alt 8 sept, så trenger ikke se så altfor langt frem.. :) Usikker på hva som skjer, men blir nok ihvertfall tatt ul for å se hvordan ting ser ut. :) Ser veldig frem til det. Har du vært til noe undersøkelse "Skal jeg? 1 ma"? Vi startet prøvingen for et år siden, hadde ingen anelse om at vi skulle bruke så lang tid på nr to.. Blir tydeligvis ikke noe mai-barn neste år, og i juni blir datteren vår 4 år.. Blir høyere aldersforskjell enn jeg håpte på.. :( men lite å gjøre med det.. :(

Sees nok inne på ikm uke 38...

Denne gangen må det vel søren i meg gå! :)

Skrevet

Jeg har vært inne hos gyn. to ganger og alt ser fint ut. Temper og det viser at jeg har el, og jeg har testet FSH, den også er fin. Alt i alt er det ingen grunn fra min side at det ikke skal klaffe. Jeg har to barn fra før, men samboeren min har ingen, så det ligger i kortene nå at han må testes. Men det er siste utvei for han, noe med selve manndommen kan jeg tro. Nå skal det sies at det er over ti år siden jeg var gravid sist, og mye kan ha endret seg. Men de satt begge på første forsøk, så dette med å prøve så leng uten resultet tar på. Selv om vi vet at vi kan få til, så endte da svangerskapet på nyåret i ma i uke 11. Siden den gang er det eneste som har vært positivt el-testene!!

Lykke til med gyn.undersøkelsen, håper alt er i orden, prinsesse 08:)

Skrevet

Nå ble d stille her gitt!

Har alle testet ferdig? :)

Jeg selv har ikm søndag og har ennå ikke turt og teste, er så redd for å bli skuffet..men samtidig så merker jeg at jeg faktisk går å venter på tr?!

Håper hun holder seg borte en god stund nå:)

Mange som har blitt gravide ser jeg, gratulerer så mye :D

Skrevet

Grattis til alle som er gravide.. :-)

Selv fikk jeg mensen på tirsdag kveld, så jeg flytter meg dermed over til IKM uke 38 ... ja, ja...

ny måned nye muligheter..

Skrevet

Negativ test 9 og 11 dpo, men positiv 13 dpo, som var i går! :) er strålende lykkelig om dagen etter nesten 1 år som prøvere!

Skrevet

Så supre nyheter, Prinsesse :-)

Gratulere kjempe masse..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...