bebbis? Skrevet 21. august 2011 Forfatter #101 Skrevet 21. august 2011 Så morro det var å lese her nå... så mange av dere som har testet positivt.. Grattis, jenter.. gleder meg til å høre at strekene blir sterkere og sterkere.. Jeg har bestemt meg for å ikke teste før onsdag.. selv om jeg er helt syk etter å teste, men har to tester og skal klare å vente.. meen... noe morsomt skjedde her (mannen min bare rister på hodet).. jeg var nemlig inne på den spåsiden her, og da var det at jeg hadde lagt igjen fødselsdatoen (flere dager siden, hadde egentlig nesten glemt det) men så hadde jeg fått svar, og solstrålen skrev at jeg kanskje var gravid nå, og ventet en gutt... tenkom tenkom tenkom tenkom.. holder fast i alle halmstrå jeg finner... :-) nå begynner uka vår, jenter...
Trilletrill Skrevet 21. august 2011 #102 Skrevet 21. august 2011 Teste negativ idag også, hmf! Temperaturen har falt nesten en halv grad siden igår så alt tyder på besøk fra tante rød her. Det eneste som er rart er sporttingen som har gitt seg og det samme har murringene. Jeg bare håper at mensen kommer sånn at jeg kan starte pp 3:)! Grattis til alle som har fått positiv test!! Nå skal jeg stikke og bytte bæsjebleie på en 2 åring som nettopp ga meg den største trutnussen:)!
yummi with the tummy Skrevet 21. august 2011 #103 Skrevet 21. august 2011 Nå prøvde jeg å ta bilde av testen min. Kan dere gå inn på profilen min og se om dere ser streken? Hvis dere skrår pc skjermen vekk fra dere så er det lettere å se. Vanskelig å ta bilde av det, er kanskje 1% sterkere i dag.
embla28 Skrevet 21. august 2011 #104 Skrevet 21. august 2011 Fikk ikke til å se på bilde ditt. Men bra den er litt sterkere i dag. Måtte ta en test til i dag jeg også. Klarte selvsagt ikke å vente til over helga. Slipper jubelen løs litt mer i dag! Er dere enig? Ser dere streken? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/598731/offset/0
yummi with the tummy Skrevet 21. august 2011 #105 Skrevet 21. august 2011 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/598707 her er min, men den er mye tydligere i real life. Ser at det er en strek når jeg holder det mot lyset. Har IKM tirs eller ons. Jeg ser din tydelig, så gratulerer så mye!! Vi får termin ca likt hvis jeg er virkelig gravid!
Cessus Skrevet 21. august 2011 #106 Skrevet 21. august 2011 Det var en veldig veldig svak strek, men jeg kan uten tvil se noe der!! Noen har jo lavere HCG-nivå enn andre før IKM, så dette kan jo absolutt utvikle seg "den rette veien" Tester du om 3 dager så vil du nok få mye sterkere utslag! Et forsiktig gratulerer fra meg Jeg holder på å dø av nysgjerrighet jeg nå, tenk om min test hadde vist en svak svak strek også! HJELP... Jeg kommer sikkert ikke til å klare å vente til torsdag! Hold oss oppdatert yummi! Hvis du har mange tester, så skal du vel kanskje teste i morgen også? Hva har du merket av symptomer da?
yummi with the tummy Skrevet 21. august 2011 #107 Skrevet 21. august 2011 Må nok teste i morgen og. Jeg klarte ikke å ta bra bilde av det, men holder man det mot lyset så ser man tydelig en strek. Den var enda svakere i går. Har mange billigtester så må jo bruke de. Jeg har ømme pupper og oppblåst mage, nesten sånn som at jeg har hold i magen.
mia_maria Skrevet 21. august 2011 #108 Skrevet 21. august 2011 Legger også ut bilde av min test:) http://barnimagen.no/content/view/thumbnail_user/598735 Har ikke tatt ny i dag men skal vente til tirsdag. Da burde den være sterk! Lykke til jenter, helt sikker på at du får en sterkere strek i morgen Yummi:D
Cessus Skrevet 21. august 2011 #109 Skrevet 21. august 2011 Hvor lenge har du følt deg oppblåst?? Igår kveld og i hele natt (jobbet nattskift) så var jeg forferdelig oppblåst og hadde en slags mageknip. Men det gikk over i morrest..
yummi with the tummy Skrevet 21. august 2011 #110 Skrevet 21. august 2011 Siden i går. Ellers har jeg ikke hatt så mye symptomer. Vanligvis har jeg mye stikkinger i eggestokkene, men denne mnd har det vært ingen, kun oppblåsthet og vondt i brystene. Og kanskje litt treg mage og:/
Mommy Mia Skrevet 21. august 2011 #111 Skrevet 21. august 2011 Gratulerer så masse til dere som allerede har fått positive tester!!! Dere er heldige!! Lykke til, til dere som enda ikke har fått testet!! Tvi tvi!! En oppdatering fra meg er att EL var noen dager forsinket så jeg regner ikke med å ha IKM før på lørdagen. Så da kommer jeg ikke til å teste noe før onsdagen (har 3 stk stavtester fra billigtester liggende) så da har jeg akuratt nok til å teste i 3 dager.. Ingen tegn enda, bortsett fra at jeg er slapp å uggen å trøtt å sliten hele tiden.. Men det trenger ikke være symptomer. Tenker at det vil dukke opp en svak strek onsdag om jeg er gravid- har alltid kunne teste noen dager før tidligere når jeg har vært gravid.. HÅPER virkelig det klaffer- denne prøvinga er ikke noe særlig, spesielt ikke når man vil at alt skal klaffe med det samme. Det er bare min 3 pp nå, men vi har da vært prøvere på og av i 1 år nå. Mistet to ganger på den tiden og tatt en lang pause.. Thumbs up for oss denne uken jenter !!!
yummi with the tummy Skrevet 22. august 2011 #112 Skrevet 22. august 2011 se nå da http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/598707/offset/1
Evigoptimisten Skrevet 22. august 2011 #113 Skrevet 22. august 2011 Yummi: GRATULERER MED EN HELT KLAR POSITIV TEST!! Så utrolig moro. Jeg tar med glede imot litt baby støv.... hihi
Mamma med spire Skrevet 22. august 2011 #114 Skrevet 22. august 2011 Hopper inn til dere jeg:) hadde egentlig ikm på fredag, men neg test så det ser ut til at denne pp er litt lenger enn forventet. (litt ekle detaljer nå men:p) skulle sjekke livmortappen igår. Den var høyere oppe enn dagen før, ikke så hard men åpen. Når jeg tørket fingeren på papiret etterpå var det lys, lys rosa utflod. Var helt sikker på at jeg hadde fått besøk av tanta å var kjempelei meg. Ganske nær ved å gi opp hele prøvingen. Men det kom ikke mer enn dette veldig lyse rosa som kom på fingeren min. Kan ikke se tegn til noen tante nå idag! Så jeg får fortsette å håpe litt til. Håpe jeg ikke blir skuffet igjen! Tør ikke teste heller siden jeg har fått så mange neg tester, så da venter jeg. Men gratulerer så mye dere som har fått positive tester, og lykke til dere som skal teste iløpet av uken:)
mia_maria Skrevet 22. august 2011 #115 Skrevet 22. august 2011 Gratulerer så mye Yummi!!! Nå er streken din blitt sterke enn min. Testet i dag tidlig, og det kommer strek, men fremdeles ikke like sterk som test streken. Men det gjør ikke noe, det kommer nok snart:) Det viktigste er at jeg er gravid, og at mensen ikke kom i dag!! Når er din termin? Har min 3 mai ifølge terminkalkulatoren, men 30 april ifølge iphone app'en min. Har meldt meg inn i mai klubben, håper du og er der:)
Trultetryne Skrevet 22. august 2011 #116 Skrevet 22. august 2011 Hopper inn her.. Har IKM torsdag 25. august. Tok en test mest for moro skyld i dag etter frokost. Og der var det to streker! Den ene veldig svak.. men det er en strek der. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/598776/offset/0
SuperMuffin Skrevet 22. august 2011 #117 Skrevet 22. august 2011 Gratulerer så masse til alle med positive tester! Blir jo bare flere og flere Håper det smitter litt over på meg.. Har ikke IKM før i morgen.. har overraskende klart å la være å teste.. er liksom litt forberedt på TR i morgen.. så venter til onsdag Kanskje jeg også er en av de heldige! Sitter ved siden av ei på jobben som er 6 mnd på vei, er nesten så jeg har lyst til å gni meg litt inntil henne i håp om at det smitter hehe.. Embla28: Gratulerer så mye! Veldig gøy at det gikk så fort da! Er bare å hoppe i vei av glede, det hadde jeg gjort!
embla28 Skrevet 22. august 2011 #118 Skrevet 22. august 2011 Tusen takk Supermuffin! Gikk veldig fort ja! Var så heldig! Håper at det smitter over på deg og at det snart ordner seg for deg også! Har du kjent noe til murringene du hadde forrige måned? har ikke vært likens denne måneden til meg og tok det som et godt tegn. Du får holde meg oppdatert. Føler sånn med dere som prøver veldig, veldig lenge. Det er litt av påkjenning.
Evigoptimisten Skrevet 22. august 2011 #119 Skrevet 22. august 2011 Jeg ser streken Rina Pina..... Krysser fingrene for deg at den blir sterkere mot ikm. heier på deg! Gratulerer igjen Embla28. Så heldig dere er som får det til å klaffe så snart. Skal si det er positive vibber på denne uka gitt. Har ikm onsdag eller torsdag, og kjenner at forventningene bygger seg opp, hjelp!! Vært litt uggen de siste 3 dagene, og litt sånn murringer... Tempen min er fortsatt høy. Skal ikke teste før torsdag morgen, hvis ingeting har skjedd da. Krysser fingrene for alle andre, og håper at alle positive testene smitter over på oss også :)
yummi with the tummy Skrevet 22. august 2011 #120 Skrevet 22. august 2011 mia_maria: Jeg har visstnok termin 5 mai iflg BIM. Men jeg vet nøyaktig når EL var pga temping osv, bør man informere legen om det så det ikke blir så stor avvik da de regner fra første mensdag i siste mens?
SuperMuffin Skrevet 22. august 2011 #121 Skrevet 22. august 2011 Embla28 : Nei, denne mnd har jeg ikke merket noen ting. Veldig rart ja, for forrige mnd var det den berg og dal banen av følelser og symptomer. Denne mnd ingenting, nada! Men gleder meg heller veldig til timen jeg har hos gynekologen til fredag, Skal bli deilig å få vite om det er noe galt eller ikke. Ikke bare famle uviten lengre.. Når har du regnet frem til at du får termin da ?
grønnsakshagen Skrevet 22. august 2011 #122 Skrevet 22. august 2011 Da kom tanta, 4 dager før normalen og mye verre en hva det pleier å være.. Tror ikke jeg rakk å bli skuffa engang, kom så brått på. Må kanskje fordøye det litt først.
embla28 Skrevet 22. august 2011 #123 Skrevet 22. august 2011 Ta det som et godt tegn at du ikke kjenner noe. Det har iallefall jeg gjort. Blir ikke så høye forventninger heller da. Godt at du har noe å se frem til i uka her. Da trenger du ikke bare vente på om tanta kommer eller ikke. Så får vi jo håpe at du kan få litt hjelp slik at du følger raskt etter til 1. trimester forumet. Kanskje er det også en gyn.time som skal til for at det klaffer denne gangen. terminen blir vel 3.mai. Er litt uvirkelig, men passer så fint at det ble akkurat nå.
Cessus Skrevet 23. august 2011 #124 Skrevet 23. august 2011 Jeg testet idag, 2-3 dager før IKM! Testet med billigstrimler, brukte 2 stk. Den ene, blendahvit, men på den andre kunne man se antydning til strek!! Er helt forvirra jeg nå Streken var ikke farget, men det var en såkalt skyggestrek (en ganske tydelig en). Noen som har opplevd lignende og fått tydeligere strek nærmere IKM??
Junigull 08 + julispire Skrevet 23. august 2011 #125 Skrevet 23. august 2011 Hei hei! Jeg forsøker å holde meg litt unna forumet ffor tiden, dette baby-making-greiene går helt i hodet på meg... er her og leser en del, men logger ikke inn.. ;P tror liksom det hjelper litt... vel, har vært mye mer avslappet denne pp. Drømte utrolig virkelig i natt, om at jeg testet og testen var kjempe positiv. Tok derfor en billig-test i dag (9 dpo) som var skikkelig negativ.. ble ikke skuffet egentlig, for jeg vet det er tidlig. Har mindre pms denne mnd, noe som kan skyldes wild-yam´en jeg tar. Tar riktignok en kjempe liten dosering i forhold til hva "instruksene" sier.. ellers har jeg ligget 3 dager med nesten-feber.. tempen på morgnen er rundt 37, men stiger opp mot 38 i løpet av dagen.. Jo, har også annerledes utflod enn hva jeg er vant med.. Nå er den slimete (som el-slim nesten) med noen klumper i.. hm.. rart... jaja, tiden vil vise om det jeg føler på meg er rett.. Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!! :) Og lykke til resten av gjengen! Spennende dager foran oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå