Trilletrill Skrevet 18. august 2011 #76 Skrevet 18. august 2011 Enig med deg embla! Glad jeg reiser til Egypt på søndag, da får jeg tankene litt bort fra dette og kan nyte stranda. Men kommer nok til å teste på søndag kjenner jeg meg selv rett. Har billigtester liggende og 6 CB tester...
embla28 Skrevet 18. august 2011 #77 Skrevet 18. august 2011 DU får ha med deg en test i bagasjen. Høres flott ut med Egypt. Er virkelig lurt å finne på noe så en ikke går å tenker på om en er gravid eller ikke hele tiden...
lille +gutt Skrevet 18. august 2011 #78 Skrevet 18. august 2011 Her er vi også i 3 pp så det var noen fler av oss Er allerede lei og litt bekymret siden jeg tror vi treffer ( iallfall de fleste gangene) Har begynt å tempe denne mnd men har ikke no særlig tro på det siden jeg kan for lite om det. Tror også jeg har feil måler siden jeg har et med kun en desimal. Men den har ligget stabilt på 36, 6 hver dag bortsett fra en dag da det var over 37 og i dag var den også over 37. Men jeg trodde den skulle øke hver dag om den hadde økt pga EL. Men jeg tror ganske sikkert at jeg har el får ofte vondt i en side, kvalm, hodepine, brystspreng og feber når denne skal komme. Denne mnd fikk jeg meg også fast jobb 80 % stilling så har ikke tenkt så mye på baby denne gangen, derfor jeg ikke har vært her inne. Så jeg ikke hadde endret pp mnd sist jeg skrev. Så er veldi gla om dagen, nå synes jeg at lille spire bare skal komme
yummi with the tummy Skrevet 18. august 2011 #79 Skrevet 18. august 2011 Henger meg på her. Har IKM neste uke. Måtte seff teste i dag tidlig, nada. Men trøster meg med at det er for tidlig. Får svar fra legen i morgen om jeg har hatt EL. Tok blodprøve den 22 dagen i syklusen.
mia_maria Skrevet 19. august 2011 #80 Skrevet 19. august 2011 Fikk akkurat en svak positiv test. Forventet IKM er mandag neste uke. Nesten kvalm av spenning. Noen flere som er like utålmodige som meg og har testet i dag?
Trilletrill Skrevet 19. august 2011 #81 Skrevet 19. august 2011 Grattis Mia:) Jeg testet idag morges 5 dager før ikm og den ble negativ selvfølgelig. Skal jeg være helt ærlig her så kan jeg ikke akkurat si at jeg nå i et øyeblikk av klarhet er gravid. Jeg har ingen av symptomene og tempen min sank noe idag, helt i tråd med mensen om noen dager. Ergo tror jeg at jeg må handle inn litt tamponger for badeturen vi skal på. Det er jo ikke over før mensen faktisk har kommet men tror ikke det har gått min vei denne gangen. Alle "symptomer" har en logisk forklaring. Og en ting vet jeg, ikke noe sex hver dag i en uke neste gang, det får holde annenhver dag;)
mia_maria Skrevet 19. august 2011 #82 Skrevet 19. august 2011 God morgen Trilletrill:) Har heller ingen symptomer. Kanskje litt ømme pupper hvis jeg kjenner veldig god etter;) Men det er jo fortsatt tidlig. Håper bare testen er riktig. Veldig hyggelig om du tester positivt snart!!
Evigoptimisten Skrevet 19. august 2011 #83 Skrevet 19. august 2011 Gratulerer med test mia_maria:) Krysser fingrene for at testene blir sterkere og sterkere for hver dag nå. Heier på deg. Lilletrill, du må ikke gi opp håpet, men skjønner at man kjenner kroppen sin, og tegna. Hold motet oppe:o) Når er ikm? Hvor mye synker tempen din? Jeg er jo fersk temper denne måneden. Er idag 8dpo, og tempen min steg et nytt hakk idag, hvor mange dager før ikm synker den normalt? Jeg håper -håper, men innstiller meg på at det ikke er klaff denne måneden heller, slipper å bli skuffet Stoler ikke på symptomer heller, har jo hatt ALT før, hehe. Nå har jeg ømme pupper, litt stikninger, melkehvit utflod, trøtt og blabla..
Trilletrill Skrevet 19. august 2011 #84 Skrevet 19. august 2011 evigoptimist, det siste du skrev er jo så riktig da...alle sympotmer blablabla! Gjett om man blir koko. tempen min sank fra 36,69 igår til 36,47 idag og LadyCompen begynner å blinke M (for mensen) f.o.m mandag, ikm er på onsdag så den er iallfall i rute;) Det er jo sant at det kanskje er for tidlig å si noe, men for meg er denne rosa spottingen den største tegnen på at det ikke har klaffet for meg selv om den startet 12 dager før mens og ikke 4 dager før som den vanligvis gjør---dessuten har jeg det ganske så vondt på den ene siden av livmoren, såpass at det stråler nedover benet og det hadde jeg forrige gang også=pms. Usikker hvor lang tid før det synker men hos noen synker den ikke noe og de får mensen for det. Krysser fingerne for deg!!!! Håper det klaffer nå for deg som for de andre. Glemmer noenganger at jeg ikke har forsøkt mer en 2 pp`er. Neste uke får vise for oss alle:)
yummi with the tummy Skrevet 19. august 2011 #85 Skrevet 19. august 2011 Fikk endelig svar fra legen angående blodprøve for å se om jeg virkelig har hatt EL. Og alle prøvene viste at EL har vært:P
embla28 Skrevet 19. august 2011 #86 Skrevet 19. august 2011 Det var godt nytt yummi. Her har jeg ingen andre symptomer enn litt annerledes stikking i brystene. Det er for meg veldig godt nytt! Sist måned hadde jeg så mange symptomer og da kom selvsagt tanta. Tror mye mer på det denne gangen. Føler meg litt mer normalt gravid. Men det er jo selvsagt typisk hvis tanta igjen melder sin ankomst i uka som kommer. Skulle bare ønske at dagene frem mot tirsdag går veldig fort slik at jeg kan få svar. Skal uansett nyte helga! God helg til alle sammen
yummi with the tummy Skrevet 19. august 2011 #87 Skrevet 19. august 2011 Samme her. Første mnd som jeg ikke har noe symptomer i det hele tatt. Ingen stikinger eller noe, bare litt ømme pupper..
embla28 Skrevet 19. august 2011 #88 Skrevet 19. august 2011 VI får satse på at det er akkurat sånn det skal være når en er gravid. Var iallefall slikk de to forrige gangene:-)
mia_maria Skrevet 20. august 2011 #90 Skrevet 20. august 2011 Når skal dere begynne å teste? Er så spent på hvordan det går med dere! Håpervi alle kan gå over til klubben termin mai 2012:D Svak positiv i dag og:) Nå skal jeg vente til mandag eller tirsdag med neste test slik at streken blir sterk neste gang! Føler meg utrolig lykkelig og engstelig på samme tid. Har lest om altfor mange her inne som mister etter bare noen uker...ber om at det ikke skjer. Har så utrolig lyst på barn at jeg tror jeg sprekker:p
embla28 Skrevet 20. august 2011 #92 Skrevet 20. august 2011 Klarte ikke å dy meg i dag og tok en billigtest. Og tror du ikke det var en veldig svak strek, men absolutt synlig da mannen også så den. Slipper ikke gleden ut helt enda, men er et stort håp nå da. Får vel ta en test om et par dager igjen og se om den er noe sterkere da. Et lite forsiktig hurra fra meg.
yummi with the tummy Skrevet 20. august 2011 #93 Skrevet 20. august 2011 Testet i går og det var blendahvitt. Men har IKM ca ons, så trøster meg med at det er for tidlig.. Håper dere alle er smelt på tjukka:) Hihi
Trilletrill Skrevet 20. august 2011 #94 Skrevet 20. august 2011 Nå begynner ladycompen hos meg å blinke M, men forventer ikke mensen før på tirsdag. Testet idag og negativ. Men nå har jeg bestilt progesteron krem fra iHerb! For viser det seg at jeg ikke er gravid nå så har jeg et alvorlig hormonproblem og en lutealfase for kort for egget å feste seg. Derfor spotter jeg sånn også! Har også bestilt gynekolog time og regner med å få sjekket understellet:) Grattis med positiv test embla, jeg tror jeg kan grattulere! Utifra det du beskriver er det en liten spire i magen;) Ellers er det vel bare å se det ann de neste dagene! Test blir tatt med til Egypt, det samme med tamponger! Og nå skal jeg få brasiliansk voks ganske snart...au!
embla28 Skrevet 20. august 2011 #95 Skrevet 20. august 2011 Takk for det! Er litt tidlig å gratulere enda føles det ut som, men har egentlig lyst å bare hoppe og sprette og fortelle alle at vi skal ha baby igjen. Men skal se det an til over helga. Og så blir det vel enda noen uker før jeg forteller det til noen.
yummi with the tummy Skrevet 20. august 2011 #96 Skrevet 20. august 2011 Trilletrill: Dersom du har kort lutealfase, må jeg komme med en tips som funket for meg. Før hadde jeg ca 6 dager i lutealfase, men så begynte jeg å ta vitex og 3 doblet dose på B-vitamin. Nå har jeg 13 dager og det er den 3 mnd jeg går på nå. Jeg pleier å ta det 5 dager etter mensen, pause helt til jeg ser at EL har vært, også vitex + 150 mg b vitamin frem til mensen.
yummi with the tummy Skrevet 20. august 2011 #97 Skrevet 20. august 2011 Måtte selvfølgelig teste nå bare for gøy. Jeg kunne skimte en strek, kunne bare se det med blotte øyet, måtte løpe bort til gubben og han så streken han også. Huff det er sikkert fantasien som spiller oss et puss. Nei nå skal jeg ikke teste før tirs eller onsdag.
Evigoptimisten Skrevet 20. august 2011 #98 Skrevet 20. august 2011 Wow, så spennende med positive tester yummi og Embla. Ser ut til at uken vår skal bli en god en;o) heyhey! Selv venter jeg ikm ca torsdag... Jeg håper virkelig at uka som kommer, kan starte en ny "epoke" i livet, hehe. Håper håper, men samtidig prøver jeg å innstille meg på at det ikke har gått nå heller... Man blir litt sånn "hvorfor nå? Når det ikke har skjedd på snart 1 1/2 år?" Jeg er nok ikke noe evigoptimist lenger... hihi
yummi with the tummy Skrevet 20. august 2011 #99 Skrevet 20. august 2011 Jeg dør av spenning, håper spira sitter denne mnd! Du må tenke " hvorfor skulle ikke spira sitte denne mnd"?
Evigoptimisten Skrevet 20. august 2011 #100 Skrevet 20. august 2011 Skjønner deg sååå godt! Spennende dager i møte:o) Du har fullstendig rett, det er nettopp det jeg skla tenke:o) Slik som jeg gjorde ALLTID før..... takk Yummi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå