bebbis? Skrevet 9. august 2011 Forfatter #26 Skrevet 9. august 2011 Gjett hvem som begynte sin fruktbare periode med omgangssyken... jada.. har ikke vært så fristende med sex med hodet i en bøtte og rompa på do.. Flotters... Og nå har mannen min blitt syk også, stakkars.. men han kaster ikke opp, da... Men dette er jo maks kjipt, da... 1pp hadde jeg influensa, og nå har jeg omgangssyken.. men uansett... EL testen hadde nå nettopp 2 streker, så nå har vi bestemt oss for å gi det et forsøk ihvertfall.. så ikke hele perioden går bokstavelig talt rett i dass.. hehe... skikkelig romantisk dette her.. :-) frukbare klemmer :-)
Trilletrill Skrevet 9. august 2011 #27 Skrevet 9. august 2011 Så søtt..fruktbare klemmer:)! Nei huff, omgangssyken er IKKE moro. Spesielt i disse tider når man prøver. Igår følte jeg meg ikke bra heller, stakk noe sinnsykt der nede på venstre eggleder og masse luft i magen..og en NEGATIV El test. Hmf! Men uansett, hadde sex og tempen har økt siden mens så håper det hjelper å legge inn aksjer nå. Hvilken dag forventer dere IKM?
bebbis? Skrevet 9. august 2011 Forfatter #28 Skrevet 9. august 2011 Håper du får positiv EL test snart, Trilletrill :-) Jeg forventer IKM den 24. august..
Trilletrill Skrevet 9. august 2011 #29 Skrevet 9. august 2011 Tror jeg skal drite langt i den el testen, den bare stresser meg og får meg til å lure på om jeg idet hele tatt får EL. Noe jeg burde siden jeg har ganske så stabile sykluser. Mistenker også at den er denne uken, så da blir det sex imorgen. Mulig jeg har hatt den allerede men vet ikke. IKM er 23 august, da er vi i Egypt og det hadde vært noe hærk om den kom da!
grønnsakshagen Skrevet 9. august 2011 #30 Skrevet 9. august 2011 Slenger meg på jeg! Første skikkelige pp, etter å ha vært uten pillen i over ett år. Fått syklusen kartlagt med el monitor og DOBBELTsjekket med el tester fra billigetester, og føyer meg inn i rekkene blant de som venter i spenning :-)
mia_maria Skrevet 9. august 2011 #31 Skrevet 9. august 2011 Jeg fikk noen billigtester (el) av min nå høygravide kusine. Tok en i går, den var litt utviskende streker på, men i dag tidlig var det tydelig at jeg har el. Første gang jeg tar el test. Vi har lagt inn aksjer de fire siste dagene, og har planer om å gjøre de de fire neste også Håper virkelig det skjer denne gangen.
embla28 Skrevet 10. august 2011 #32 Skrevet 10. august 2011 Hei jenter! Nå er jeg ganske sikker på at eggløsning har vært her. Skulle være i går og hadde ganske sterke eggløsningsmerter både i forigårs og i går. Er bedre i dag. Har aldri hatt slike smerter rundt eggløsning før, men var jo forsåvidt greit slik at jeg kan planlegge det litt. La inn aksjer på søndag og i går så nå håper jeg spiren sitter. Blir to sikkert veldig lange og spennende uker fremover. Håper bare det blir denne gangen!
Trilletrill Skrevet 10. august 2011 #33 Skrevet 10. august 2011 Ja embla, håper det klaffer nå for oss alle! La inn aksjer fredag, søndag, mandag, igår og skal idag og imorra for sikkerhets skyld! Spent!
embla28 Skrevet 10. august 2011 #34 Skrevet 10. august 2011 Ja, vi får bare fortsette og legge inn aksjer. Det er jo bare gøy også. hihi... Satt og så på viktige datoer hvis jeg ble gravid denne gangen. Og kjente virkelig på hvor mye jeg vil det skal sitte nå. Er litt redd for å bli skuffa kjenner jeg.
Mommy Mia Skrevet 11. august 2011 #35 Skrevet 11. august 2011 Er alle så opptatt med å hoppe i høyet denne uken at det blir lite aktivitet her inne? hihi!! Er EL- uke på oss med IKM i uke 34 nå! spennende om det klaffer. Jeg fikk positivt utslag på El testen idag- akuratt som forventet. Heldigvis, så får vi se om det klaffer
embla28 Skrevet 11. august 2011 #36 Skrevet 11. august 2011 Hihi... Kanskje det er sånn det er ja. Har alt for god tid for tida og er derfor alt for mye her inne. Synes tida mellom EL og IKM er så alt for lang.. Venter bare på at tida skal gå og forhåpentligvis er vi mange som har IKM i uke 34 som får Spiren til å sitte denne gangen.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. august 2011 #37 Skrevet 11. august 2011 Henger meg på her. IKM 27. august. EL regner jeg med er til helga. La inn aksjer (utrolig stilig ord forresten) mandag og tirsdag selv om jeg vet det var tidlig. Men vi har vært dårlige på sex de siste to årene fordi jeg har slitt så mye med underlivet og bekkenet etter fødsel for over to år siden.... Så jeg er fornøyd bare det blir sengekos jeg! Skal se om jeg får "forført" mannen i kveld også ;-) Han vet forresten ikke at det er en viktig uke nå, men vi er jo enige om å prøve. Så da gjør vi det uavhengig av viktig uke eller ikke Er lettere å få sengekos ut av mannen nå før han begynner å jobbe igjen neste uke (lærer) Lykke til alle sammen!
Trilletrill Skrevet 11. august 2011 #38 Skrevet 11. august 2011 Åh, det hadde vært så koselig å kommet oss over til 1 trimester! Jeg har pluttselig blitt ekstremt trøtt. Vet ikke om det er all sexen eller hva...puppene er ganske ømme og....sexen det og ja...Muahaha!!! Dessuten gått ned 2 kg denne uken, sex er virkelig kalori-brennende! Huff, jeg håper virkelig at h*n sitter nå for å holde på sånt hver mnd er slitsomt.
Mommy Mia Skrevet 11. august 2011 #39 Skrevet 11. august 2011 Ja, ventetiden er lang mellom el og ikm ja, uff. Jeg har lagt inn aksjer igår, idag og det blir nok resten av helga også. Da er jo vi garantert å ha truffe EL, så dette blir spennende. Forrige pp uten el tester så hadde vi mest stående sex, å det tar vi ikke sjansen på nå. Han øverst/bakerst og jeg ligger med beina til værs etterpå! hehe!! Heldigvis er han like gira som meg- å stoppa meg da jeg hadde tenkt å reise meg opp igjen isted, siden han mente jeg måtte ligge stilt enda lenger... Er bra gærnt dette her:) Men jeg er heldigvis ikke alene her inne
Junigull 08 + julispire Skrevet 12. august 2011 #40 Skrevet 12. august 2011 Hei hei! Hvordan går det? De fleste er opptatte med aksjehandel? her ventes el i morgen el søndag. Sengekos i går kveld/natt, må prøve på i dag og i morgen også.. Lurer på om jeg skal ta Wild yam denne mnd, men er redd for å ødelegge noe, samtidig er jeg redd for at jeg ikke har nok "festemiddel" for et befruktet egg..
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 13. august 2011 #41 Skrevet 13. august 2011 Spennende tider:) Da er el ferdig for oss. Tror vi fikk full uttelling. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir en spire:)
Hybelkanina Skrevet 13. august 2011 #42 Skrevet 13. august 2011 Ser ut til at jeg hører hjemme her. Vi er i vår 2. pp, trodde ikm skulle være neste uke, men testet positivt på el-test først i dag. Pleier å gå ca 10 dager før mens etter det, så da regner jeg med ikm ca tirsdag/onsdag uke 34. Krysser fingrene for dere andre også!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 13. august 2011 #43 Skrevet 13. august 2011 jeg har ikke testa etter el denne pp.. men ikke hatt NOE av de el symptomene som jeg hadde sist pp.. men om jeg fortsatt har 31 dager syklus er det el i dag så når sambo kommer i fra fisketur blir det kosing det har blitt dårlig med sengekos de siste 3 dagene :S siden vi har jobbet om hverandre.. så jeg har dratt på jobb når han kom hjem! :/ men får hive oss rundt i dag og i morgen, og kanskje på mandag også.. så får vi bare vente å se dere andre? kjørt på som kaniner??
Mommy Mia Skrevet 13. august 2011 #44 Skrevet 13. august 2011 Da har EL vært på besøk her også.. Trodde jeg fikk positiv el test torsdagen og at el skulle bli igår.. Men når jeg tok el-testen igår så ble streken dobbelt så sterk som kontroll streken etter under 1 minutt.. Så da var nok el idag- heldigvis siden vi ikke fikk lagt inn aksjer igår. HÅPER spiren satt, oppdaga iallefall my el slim like før jeg dro med meg mannen inn på soverommet å lå med beina til værs en stund etterpå for å være sikker på den satt.. Så nå regner jeg med det bare er å vente på IKM.. Som sikkert blir noen dager seinere enn forventet, siden el ble 2 dager senere enn jeg trodde.. Lørdag 27 aug kanskje ! Spennende, for oss alle her inne!
Trilletrill Skrevet 13. august 2011 #45 Skrevet 13. august 2011 La inn aksjer i nesten en uke og fulgte LadyCompen så har garantert truffet el som mest sa synligvis var på onsdag. Idag har jeg hatt mensen-smerter og rød/rosa slim men vet at det ikke kan være mensen siden den ikke skal komme før om 11 dager. Tror heller ikke det er EL. Spennende! Nesten så jeg føler meg Litt gravid! Krysser fingerne:)
Mommy Mia Skrevet 13. august 2011 #46 Skrevet 13. august 2011 Så spennende Trilletrill. Jeg krysser fingrene for deg!! Jeg har fått symptomer ganske fort de siste gangene jeg har blitt gravid.. Kvalm og ømme pupper og trøtthet kom ikke mange dager etter el... Rart altså, hvor fort kroppen reagerer. Men jeg har også ofte blitt lurt også, var brennsikker på jeg var gravid sist pp, men det var kroppen som lurte meg. Men jeg tror at jeg vil merke det om jeg er det denne gangen- håper iallefall det. 2 uker er lang ventetid!!
Trilletrill Skrevet 14. august 2011 #47 Skrevet 14. august 2011 Krysser fingre for oss MammaMia og alle andre som forventer IKM i uke 34. Jeg temper som sagt med LadyComp men tempen har ikke minsket noe særlig etter EL og jeg er konstant varm. Vet ikke om det betyr noe men. Må vel smøre oss med tålmodighet tenker jeg (for det er enkelt for kvinner flest....NOT...hehe).
mia_maria Skrevet 14. august 2011 #48 Skrevet 14. august 2011 Hadde el tirsdag, og fredag opplevde jeg akkurat det samme som Trilletrill. Mensenlignende smerter på kvelden, for så en liten blødning i går morges. Er garanert ikke el eller tr så kribler litt ekstra i magen nå!! Så gøy om vi begge har positive tester i uke 34 Trilletrill:D
Junigull 08 + julispire Skrevet 15. august 2011 #49 Skrevet 15. august 2011 Dpo-land... Igjen! lagt inn mye aksjer rundt eggløsning, så egget bør bli bombandert av rumpetroll!!! de neste ukene skal jeg ikke stresse, ta det med ro, trene jevnt og prøve å ikke tenke for mye på hva som forhåpentligvis skjer inni meg.. Masse lykke til jenter! En uke til så begynner det å testes her!!
embla28 Skrevet 15. august 2011 #50 Skrevet 15. august 2011 Hei Jenter. Nå er tester bestilt. Hadde vel egentlig tenkt at denne måneden skulle jeg være flink og ikke teste noe før tida, men kjenner meg selv litt for godt og bestilte derfor sånne billigtester sånn at jeg kan teste litt innimellom. Men skal iallefall prøve å holde meg til helga... IKM neste tirsdag og er veldig spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå