bebbis? Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Da starter jeg en ny tråd for oss som begynner på ny PP.. Har TR, og utifra kalkulatoren så skal jeg ha IKM den 24. august, tror det er uke 34.. det blir da min 3. PP Denne uken skal jeg prøve EL test, det blir spennende. Denne gangen skal vi klare det, jenter :-)
embla28 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Slenger meg på her. Jeg har også IKM 24. August. Håper det klaffer for oss denne måneden.
Evigoptimisten Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Jeg blir fohåpentligvis med i dnene uka. Ikm torsdag 25.august, hvis syklusen min er i rute igjen.
mia_maria Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Jeg blir også med her. Forventet ikm er 22 august, men mens denne perioden var litt forsinket så mulig det er noen dager senere... Det er uansett i uke 34:) Dette blir vår tredje pp. Har en veldig god følelse. Alle gode ting er tre!
Mommy Mia Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Å her kommer jeg også! Har prøvd i to PP nå etter forrige SA uten EL-tester, men det går jo ikke :/ Så jeg håper virkelig på full klaff denne pp med EL tester. Jeg vil anbefale EL-tester til dere som ikke har brukt dette før, jeg har fått full klaff på første forsøk 2 ganger med bruk av dette. Men har dessverre mistet begge gangene, men satser på at neste gang DA skal spiren sitte godt Jeg regner med at min IKM blir 25- 26 august. Dette blir min 3 pp etter forrige SA, men vi har vel prøvd siden forrige høst. Men vi har hatt noe opphold pga jeg har mistet to ganger. Håper dette blir en super mnd for oss alle prøvere ! Thumbs up
lillevidunder Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Blir med jeg også ). IKM i uke 34...en eller annen gang. Ikke helt stabil syklus, men en eller annen gang i denne uka. Dette er vår 2pp etter SA i mai..klaffet på første forsøk den gangen, men desverre ble det en SA. Så nå får vi bare håpe, som du skriver at alle gode ting er tre ;o). Spennende august for oss alle sammen!
Mommy Mia Skrevet 31. juli 2011 #7 Skrevet 31. juli 2011 Da var el tester bestilt Bruker billigtester sine- de funker mer enn bra nok og finner iallefall min EL når den er.
Junigull 08 + julispire Skrevet 31. juli 2011 #8 Skrevet 31. juli 2011 Ikm 27 august her. 4 pp etter pausen, men prøvd ca ett år snart. Førstemann satt på første forsøk, så nå er jeg bra utålmodig! Tenker å bestille en time til gu for å se at alt er bra. Lykke til!!
embla28 Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Hvor kjøper dere disse billigtestene? Er litt nysgjerrig på å prøve.
Trilletrill Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 Slenger meg med her. Har neste IKM 24 august! Har tjuefem dagers sykluser og bruker Ladycomb. Er i min 2 pp med nummer to og har tredje dag med mensen nå. Håper denne mnd at det klaffer:) Orker ikke å få mensen når vi ferierer i Egypt:) Tror det som stresser meg mest er at dette ikke går så fort som jeg trodde, må slappe av og nyte livet mitt litt! Trene og kose meg med min snupp og mannen min! Det skjer når det skjer! Mannen tar seg ferie nå og tar med dattera vår til Larvik idag. Jeg begynner på jobb imorgen og skal glede meg over høsten. Nyte disse alene dagene, dere andre hatt det fint?
Mommy Mia Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 www.billigetester.no Jeg bestiller disse billigste strimmel- El testene! Funker bra bare man tolker den positive rikitge, der kommer alltid opp en teststrek med meg, men ikke før den er like sterk eller sterkere enn kontroll streken så er den positiv! Du skjønner det, når du ser en positiv en Lykke til!
Mommy Mia Skrevet 31. juli 2011 #12 Skrevet 31. juli 2011 Ja, det blir ofte sånn. Når man bestemmer seg for at man er klar så vil man gjerne det skal skje umiddelbart! Men sånn blir det ofte ikke, å denne ventingen er forferdelig. Men viss en ikke stresser for mye og ikke lar denne prøvinga ta opp alle tankene så skjer det når det skjer. Jeg er dritlei av å vente selv, å håper det skal klaffe snart. Men mest av alt ønsker jeg at når det klaffer neste gang, så skal spiren sitte godt! Tvi tvil for oss alle Vi har hatt en grei sommer, har vært så utrolig masse dårlig vær, så føler jeg har gått glipp av en skikkelig sommer. Så derfor gleder vi oss skikkelig til en ferietur senere i høst til varmere strøjk, så det får holde motet oppe
Trilletrill Skrevet 31. juli 2011 #13 Skrevet 31. juli 2011 Ja ikkesant! Skal bestille time hos gynekolog til uken og sjekke at alt er bra der nede:). Også gleder oss til Egypt tur i slutten av august. Tvi tvi til oss alle! blir bra dette.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 31. juli 2011 #14 Skrevet 31. juli 2011 kan melde meg inn her jeg også om jeg har 31 dagers syklus denne gangen og, har jeg ikm 26 august
Junigull 08 + julispire Skrevet 1. august 2011 #15 Skrevet 1. august 2011 Gynekologsenteret var feriestengt denne uken også, kjedelig! Men da blir det å ringe førstkommende mandag, og håpe på kort ventetid. Vet ikke når i syklusen det er best å komme til gu... Men EL er ikke ventet før 13 aug, så håper det vil gå bra.
LitenGuttIVente<3 Skrevet 1. august 2011 #16 Skrevet 1. august 2011 Slenger meg på Ikm mandag 22. Går inn i 8 pp nå hvis jeg husker rett. Blir EL testing denne pp Lykke til alle sammen
Iz Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 Ser ut til at også jeg har ikm denne uken, da min forrige syklus var på bare 25 dager Har alltid hatt korte sykluser, men aldri telt før nå som jeg prøver å bli gravid. Ble gravid i mars, men fant ut at jeg hadde hatt en MA i Juni, så har nå min andre mens. Da ble jeg gravid med en gang, men nå ser det kanskje ut som om kroppen min ikke er helt klar enda. Har en sønn på 2 år fra før, og da ble jeg gravid uten at det var planlagt Håper iallefall at dette er siste mens på ca. 9 mnd Lykke til alle sammen
Mommy Mia Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 Da synger TR på siste verset og vi kan snart sette igang prøvinga -jippi-!! EL-testene har kommet i posten, så denne mnd håper jeg det blir full klaff med en spire som setter seg godt og ikke kommer ut før det har gått 9 mnd
R0zaku Skrevet 4. august 2011 #19 Skrevet 4. august 2011 Fikk mensen idag, etter føste pp. Så har IKM 31 August igjen da
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 4. august 2011 #20 Skrevet 4. august 2011 Da henger jeg meg på her IKM 25. aug om alt går etter planen. Denne gangen krysser jeg fingrene for at el kommer før min kjøre reiser ut på jobb igjen. Denne gangen SKAL det gå
bebbis? Skrevet 7. august 2011 Forfatter #21 Skrevet 7. august 2011 Da går jeg inn i min fruktbare periode, ifølge EL kalkulatoren.. Håper virkelig at det skal sitte denne gangen.. 3. PP.. Sender over fruktbare klemmer til alle som er her inne :-)
Evigoptimisten Skrevet 8. august 2011 #22 Skrevet 8. august 2011 Hei jenter, Da er el uka vår her, så nå er det bare til å brette opp erma og kjøre på med aksjeinnlegg. Selv er jeg på dag 11, og bruker ladycomp for første gang. Satser på minimum annenhver dag fra dag 10-20, og helst hver dag rundt dag 12-15- Da jeg har hatt litt ustabile sykluser de siste månedene, har vi ingenting å miste. Har også muligens en tett eggleder, og skal inn på kikhulsoperasjon i oktober, derfor er mine kanskje mine sjanser ca 50% på å bli gravid, og jeg håper egget slipper fra den åpne sidne denne måneden. Puh! mye og holde styr på her.... Krysser fingrene for oss alle sammen....
embla28 Skrevet 8. august 2011 #23 Skrevet 8. august 2011 Ja, nå er vi inne på den virkelige prøvetida. Har vel EL i morgen eller onsdag. Har lagt inn noen aksjer allerede. Og skal vel å lagt inn flere etterhvert. Håper bare at dette er måneden vår!! Det passer så veldig godt!
Trilletrill Skrevet 8. august 2011 #24 Skrevet 8. august 2011 Har EL denne uka! Har kost oss annenhver dag siden fredag:) Da hadde vi ikke sett hverandre på 1 uke så da gikk det hett for seg så forhåpentligvis så klaffer det denne mnd! Tror det er viktig midt oppi denne "prøvinga" å holde pasjonen vedlike også! Har hørt at det ikke er optimalt å ha sex hver dag da sædcellene trenger å komme seg, bare et tips. Faktisk så var det optimale hver 2/3 dag. Nå skal jeg bare kose meg denne uka. Lyst at det skal klaffe men gjør det ikke det så er det faktisk ikke verdens undergang! Kjenner det er deilig å starte jobben for da tenker jeg faktisk på mye annet også får denne baby-makingen komme når det kommer. Lykke til alle sammen!
viervindens Skrevet 8. august 2011 #25 Skrevet 8. august 2011 Heia, slenger meg på her med dere jeg:) Har prøvd aktivt i flere md nå og sist i juni satt den, men dog bare til uke 6+2 så ble det en SA. Nå prøver vi igjen og forventet ikm er 22 august. Selv om vi hadde en SA så kom el på dag 16-17 slik som "avtalt", så det var deilig at syklusen ikke ble forskjøvet da jeg mistet. Akjser er lagt inn og nå er det bare denne kjekke dpo ventetiden frem mot testing som gjennstår. Det å være prøver kan være fryktelig frustrerende til tider! Ønsker dere alle lykke til! Må det spire og gro hos oss alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå