snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 skjelver, kvalm og uggen,, 24 dager i gjenn til termin. hatt en trass 2 åring fra jeg våknet kl 10.30 til jeg sovnet for 3 timer siden, vært ute og shoppet i dag, så er sliten i kropp og hode. mannen skulle ta en endte opp med en del fler. mamma og mormor er på ferie! faen er sint. lei meg dorlig og mini sover i senga mi.. aner ikke hvelt hvordan jeg skal snu meg akkuratt nå.. håper jo self de skal gi seg og jeg kan sove noen timer til. men litt usikker på de. føles ikke så bra nå ( meste er nok frykt tenker jeg) ikke så lysten å ringe rundt å vekke folk å si ææææ tror du at du kan hente meg og se etter ungen min mens jeg føder!! grrr pokker altså... griner snart. mannen har ikke drukket på 14!! dager spurte fint om en jeg sa de gjør du på egen risiko! idioten klarte jo ikke holde seg til de og sitter oppe ennå. ba han pelle seg i seng, kunne jo ikke bruke han til shitt nå.. faen,faen faen håper de slipper.(pleier de) bare ikke frykten og sinnet styrker de da, så de ikke gjør de denne gangen...
Mrs. Bouquet Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Hæ? Forstår lite og nesten ingenting. Er du i fødsel? Mannen på fylla? Du alene hjemme?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2011 hehe ser jeg ikke er god å formulere meg midt i natten. nei hele greie var, mannen ville ta en øl (noe jeg sa han gjorde på eget ansvar, siden de ikke er lenge til termin) men han klarte ikke "bare" ta en så ble fler enn de. så når jeg våknet kl 3 i natt. skikkelig dorlig, var mannen brisen. jeg ble sinna,lei meg og kjempe skuffa. heldigvis sov 2 åringen godt. de gav seg etter 2 timer heldigvis, men er litt redd noe av vannet gikk i natt, (noe var de, og de føltes ikke som jeg tissa på meg, siden jeg nettopp hadde tisset. og hadde gått ned i under etg. da kom de litt så mye, at jeg måtte bytte undertøy) så må ringe ned for en sjekk. bare for sikkerhetskyld. (ristinga og kvalmen var vel bare av frykt, for å føde alene med en 2 åring på armen) så i dag, skal mannen få en salig preken når han våkner. beklager super rot, men måtte bare få de ut i går. men men. fikk nå sovet litt til etter de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå